
"struct Sayı"nın içinde neler tanımlıyorsunuz?
Şöyle bir şey olabilir.
struct sayı {int deger; boolean asalmi}
ASAL fonksiyonunda deger'ler asalsa sayi1.asalmi=true, değilse sayi1.asalmi=false yapılabilir. Böylelikle fonksiyonun bir şey döndürmesine gerek kalmaz.
Ekrana yazdırırken de döngü 5 kere çalışır, asalmi true ise ekrana yazar.


icerde yeni struct yarat dinamik hafiza yonetimiyle sora bunun pointerini geri yolla, bazi compilerler buna izin vermez, yani
typedef sayi struct sayi;
sayi sayi2; bunun icini doldur
fonksiyon(&sayi2)
sayi * fonksiyon(*sayi sayi2){
sayi* yeni = malloc(sizeof(sayi))
....
return yeni;
}


@nickini vermek istemeyen üye
sayı.a=3
sayı.b=5
sayı.c=12
sayı.d=23
sayı.e=30
bu struct komple gidiyor asal olanlar dönüyor.demek istediğim böyle bir şey.
