Gidecek misiniz, gidecekseniz nereye gideceksiniz?

Antalya'ya sonrasında da Asos-Bozcaada kısmına kültür turu.

Tatili iple çekiyorum desem yeridir. Mental olarak baya yoruldum.

drako

kas plaj tatili ve dogu karadeniz turu seyahati gibi duruyor simdilik.

robert bosch

geçen bayram didime gittik annemler orada ve masraf çıkmasın diye sdjfsg

bu bayram da çorum qeyf babam orada ona uğrayıp çorum-amasya-sinop turu düşünüyoruz.

aslında önce gündeydoğu anadolu turu çıkarmıştım ama hem bu sıcakta oralarda gezmek zor hem de babam ısrar edince sonra yaparız dedik.

her şey dahil otel bakayım demiştim fiyatları görünce direkt eledim zaten.

ananiyimioguz

Tekneyle Fethiye, Kaş, Kalkan, Kekova tatili yaptım
Karadeniz yayla tatili yaptım
Sapanca yaptım

Haftaya ve bayramda Didim, Bodrum, Marmaris civarındayım.

Temmuz'da yurt dışı var, Ağustos Çeşme, Eylül Bodrum, Didim.

gabe h coud

Su an yoldayim.

logisticsmanager

bayramda memleket bolu'da olacağım, bayram sonrasında ki iki haftayı da muğla/bodrum/datça arası tatil & arkadaş ziyaretleriyle değerlendireceğim.

bir sonraki tatil eylül ortası, ekim başı gibi olur, yine bodrum civarları veya birkaç yunan adası olabilir diye düşündüm.

havalar biraz serinledikten sonra kısa bir doğu turu yapmakta var aklımızda.

sealth

Paramız yok, sadece memlekette deniz tatili 2 hafta.

prole

Kisin ortasinda yaz deneyimi icin Subat ayinda Bahamalar'a gittik. Yazin belki bi ara Mallorca'ya gideriz plaj tatili icin. Eylul gibi de Ege'de bir yerler dusunuyoruz ama daha net degil.

Kisin deniz tatili yapmak hosumuza gitti, bundan sonra da devam edecegiz gibi gozukuyor.

sertac akin

19 Haziran'da Stockholm'a gideceğim 4 gece. 23'ünde sabah Kopenhang'a geçeceğim.

put it in your appropriate place

Bayram oncesi guzel ulkem Türkiye'ye geliyorum. Allah ne verdiyse gidebildigim kadar gidicem bakalim. Plan yapmayi sevmiyorum, Akdeniz ve Toroslar'in hepsi benim bir ay kadar.

va

Ocaktan bu yana 2 yurtdışı tatili yaptık kışın finlandiya kuzey ışıklarına gittik geçen ay abd tatili yaptık bayramda aile ile antalya yapıp tekrar abd tatili planlıyoruz yaz sonu görev icabı tekrar abd ye gideceğim ailemle yarı tatil yarı iş olacak, dönüşünde avrupada tahminen isviçre ye gideriz bu yılın planı bu gibi

basond

Izlanda, Fransa, Almanya, Tayland.

thetruenorthstrongandfree

3 gun kiraz toplamaya gidecem, o sirada belki dandik bir gol bulur girerim.
onun disinda tirmalamaya devam, tatil yapacak pek para yok.