[]

basit bir java sorusu
1 tane programım var. a.java olsun adı. a.java programı benden girdi istiyor, ona göre çıktı veriyor. ben ise yeni bir java yapmak istiyorum, o da a.java yı çağırsın ve girdileri otomatik girsin(mesela 1 2 3 4 5 ..... 1000 gibi).
bunun için ne yapmam lazım?
public class b {
........public static void main(String[] args) {
................for(int i = 1;i<=1000;i++)
................{
........................BURAYA NE YAZMAM LAZIM?
................}
........}
}
bunun için ne yapmam lazım?
public class b {
........public static void main(String[] args) {
................for(int i = 1;i<=1000;i++)
................{
........................BURAYA NE YAZMAM LAZIM?
................}
........}
}

a.java'yı düzeltemiyor musun?
- ocanal
(07.04.13 16:52:41)

onunla uğraşmak zor olabilir.
böyle daha kolay gibime geldi.
ayrıca a yı başka yerlerde de kullanacam.
böyle daha kolay gibime geldi.
ayrıca a yı başka yerlerde de kullanacam.
- qwermans
(07.04.13 16:56:29)

bir şekilde b içinde döndürdüğün i değerini a'nın ilgili fonksiyonuna aktarman gerekiyor. programdan programa kullanıcı inputu göndermek gibi bir şey yok.
- ocanal
(07.04.13 17:01:54)

B de A'nın bir objesini oluşturman lazım sonra B'de A'nın o fonksiyonunu çağırman lazım objeyle birlikte. tabi A'nın constructorını falan ayarlaman biraz değiştirmen gerek. bu geldi aklıma.
- jedilance
(07.04.13 17:30:23)
1