[]
flash as 2.0 ve akıl sağlığı
ciddi anlamda kafayı yemek üzereyim. lütfen bi el atın şuna problem nerde çözemedim bi türlü.
function updateHealth(points)
{
health += points;
_root.healthMeter.bar._xscale = health;
}
şöyle bi fonksiyonum var ship.as içerisinde, ancak bi türlü çalıştırmayı beceremedim.
bi health bar var ve ben bunu _root.ship.updateHealth() komutuyla güncellemeye çalışıyorum. ship.as içinde function onLoad() {_root.healthMeter.bar._xscale = 10} filan yapınca bar değişiyor, o kısımda problem yok.
function onLoad içine updatehealth fonksiyonumu koyduğumda ise çalışmıyor. yani problem tamamen updateHealth fonksiyonunda. nerde yanlış yapıyorum?
umarım tarif edebilmişimdir problemi. bi buldurun be.
not: neden as 2.0 demeyin üç bilmiyorum ve canım sıkıldı kendimi oyalıyorum böyle.
function updateHealth(points)
{
health += points;
_root.healthMeter.bar._xscale = health;
}
şöyle bi fonksiyonum var ship.as içerisinde, ancak bi türlü çalıştırmayı beceremedim.
bi health bar var ve ben bunu _root.ship.updateHealth() komutuyla güncellemeye çalışıyorum. ship.as içinde function onLoad() {_root.healthMeter.bar._xscale = 10} filan yapınca bar değişiyor, o kısımda problem yok.
function onLoad içine updatehealth fonksiyonumu koyduğumda ise çalışmıyor. yani problem tamamen updateHealth fonksiyonunda. nerde yanlış yapıyorum?
umarım tarif edebilmişimdir problemi. bi buldurun be.
not: neden as 2.0 demeyin üç bilmiyorum ve canım sıkıldı kendimi oyalıyorum böyle.
sanırım parametrenin data tipini de yazmanız gerekiyor. as3'de öyle en azından.
yani;
function updateHealth(points:Number)
{
health += points;
_root.healthMeter.bar._xscale = health;
}
yani;
function updateHealth(points:Number)
{
health += points;
_root.healthMeter.bar._xscale = health;
}
- kim milton nielsen (09.01.12 13:57:09)
@kim milton nielsen
function updateScore(points)
{
score += points;
_root.scoreText.text = score;
}
o da aklıma geldi ama aynı zamanda yukarıda yazdığım gibi bi fonksiyon daha kullanıyorum ve o problemsiz çalışıyor.
function updateScore(points)
{
score += points;
_root.scoreText.text = score;
}
o da aklıma geldi ama aynı zamanda yukarıda yazdığım gibi bi fonksiyon daha kullanıyorum ve o problemsiz çalışıyor.
- cagdassalur (09.01.12 14:06:33)
1