Giriş
(2)

Hazırladığım uygulamanın beta sürümü için tester olur musunuz?

sekizdokuzon
Son birkaç aydır boş zamanlarımda SAT, IMAT, CEnT-S ve AP öğrencileri için bir matematik uygulaması geliştiriyorum.İlk beta sürümü artık hazır. Uygulamayı deneyip bana geri bildirim verebilecek birkaç gönüllü arıyorum.Yardımcı olmak isteyen yazarların mail adreslerini Google grubuna eklemem gerekiyo
Son birkaç aydır boş zamanlarımda SAT, IMAT, CEnT-S ve AP öğrencileri için bir matematik uygulaması geliştiriyorum.

İlk beta sürümü artık hazır.

Uygulamayı deneyip bana geri bildirim verebilecek birkaç gönüllü arıyorum.

Yardımcı olmak isteyen yazarların mail adreslerini Google grubuna eklemem gerekiyor. O yüzden uygulamayı indirmeden önce email adresinizi bana mesaj atabilir misiniz?

Edit: Email listesine eklediğim arkadaşlara uygulamanın linkini ayrıca göndereceğim.

Teşekkürler.
+1
sekizdokuzon
(14.06.26)
hocam ganaydın. Ben yeni okudum mesajı :( link kurbağa olmuş veya uçmuş. Yenileyip haber edebilir misiniz, kaçırmayayım bu sefer :)
Ömer 05059143795
0
abbabaabbaababbabaababbaabbabaab
(18.06.26)
Link kırık
0
yakalayamadığın.ışıklar
(20.06.26)

@ compumaster'dan rica

Mirket
Ya kişilerin birden fazla kullanıcı adı almaları engellensin.Ya da birini engellediğimiz zaman, kişi tüm adlarıyla engellenmiş olsun.Lütfen
Ya kişilerin birden fazla kullanıcı adı almaları engellensin.
Ya da birini engellediğimiz zaman, kişi tüm adlarıyla engellenmiş olsun.
Lütfen
+1
Mirket
(6 dk)
(1)

bodrum da denizi temiz makul fiyatli otel

mavicorap
2 yetiskin iki cocuk gidilecek. lukse gerek yok. sadece temiz olsun az ama oz bir kahvaltisi olsun. arabayla gidilecek. acil fikirlere ihtiyac var. natodan dolayi ankaradan ayrilmamiz gerekiyor. bodrum da ayni zamanda is icin gidiyorum yani o yuzden baska bur yer olamiyor.
2 yetiskin iki cocuk gidilecek. lukse gerek yok. sadece temiz olsun az ama oz bir kahvaltisi olsun. arabayla gidilecek.
acil fikirlere ihtiyac var.
natodan dolayi ankaradan ayrilmamiz gerekiyor. bodrum da ayni zamanda is icin gidiyorum yani o yuzden baska bur yer olamiyor.
0
mavicorap
(18 dk)
www.instagram.com


Şunu gördüm geçen. Ben gitmedim
0
basubadelmevt
(7 dk)

her kadinin tum cinsel gecmisini gosteren bir belge niye yok? Adlî Sicil Belgesi gibi

huseyin3
kadinlar yeni bir iliskiye girmeden once bu belgeyi devletin saglik kuruluslarindan alip gostermekle yukumlu olmaliaynisi erkekler icin de olabilirapple, google, whatsapp, visa/mastercarddaki verilerle bu rahatca yapilabilir
kadinlar yeni bir iliskiye girmeden once bu belgeyi devletin saglik kuruluslarindan alip gostermekle yukumlu olmali

aynisi erkekler icin de olabilir

apple, google, whatsapp, visa/mastercarddaki verilerle bu rahatca yapilabilir
-6
huseyin3
(30 dk)
(1)

bu saatten sonra kpss olur mu?

klardtt
Merhabalar,çok uzatmadan derdimi anlatayım. mezun olmama 5 ders kaldı. yarı zamanlı iş bulabilseydim 2 dönemde mezun olamayı planlıyordum ama planlar değişti.top 6 üniversitelerden birinde makine okuyorum, ortalamam 3.2. thynin part time programı vardı. 8 mülakat aşaması oldu. Son aşama çok iyi geçm
Merhabalar,

çok uzatmadan derdimi anlatayım. mezun olmama 5 ders kaldı. yarı zamanlı iş bulabilseydim 2 dönemde mezun olamayı planlıyordum ama planlar değişti.

top 6 üniversitelerden birinde makine okuyorum, ortalamam 3.2. thynin part time programı vardı. 8 mülakat aşaması oldu. Son aşama çok iyi geçmişti ve kabul alacağımdan neredeyse emindim. öz geçmişim de uyuşuyordu, daha önce uçaklarla ilgili 2 tane proje yaptım, büyük ölçekli araçların bakım&onarımını yapan firmalarda 2 tane stajım var. Erasmusda yine kurumsal hayat simule eden vakıflarla işbirliği yapan proje yapmıştık grup arkadaşlarımla.

Vee 6 aylık mülakat süreci sonunda ret yedim. O kadar güveniyordum ki bundan önce 2 tane teklif gelmişti; onları, başka staj programım ile çakışıyor diye kabul etmemiştim. Onlarda iyi firmalardı.

Şu an 20 günlük bi zorunlu stajım var onu yapıyorum. Sonrasında orta seviye savunma saniye firmasında zorunlu stajım vardı. Ama şu an ki stajım ile zorunlu staj yükümlülüğüm bitiyor ve okulum sonraki zorunlu stajı karşılamıyormuş. Bahsettiğim savunma sanayi firması, gönüllü stajyer de alıyor. Kendilerine ulaşıp "ben zorunlu diye beyan etmiştim ama gönüllü yapabilir miyim" diye sormaya çalışıyorum ama ne telefon ne mail dönüşü alabiliyorum.

Son durumum bu. Okul bitince askerlik işi var o çok korkutuyor. Hiç öyle 6 ay yapmak istemiyorum. İşe girip bedelli parası biriktirmek idi amacım.

Şu an büyük gelecek kaygısı var ve ne yapacağımı bilmiyorum.

Şu sıralar, linkedin'de uygun görünen bi 10 yere başvurdum, üç ret geldi hemen. Sanırım artık bu işler için çok geç kaldım.

Kpss mi hazırlansam diyorum. Türkçe ve matematik halledebilirim. Temel hukuk dersi de aldım. Ama özellikle tarih kısmı 0. Kalan kısımlara yoğunlaşarak bu kalan sürede 90+ puan alınabilir mı? Sonrasında yds'ye girmeyi de düşünüyorum. Özellikle yds ile de güzel şeyler olabilir mi?

Cevaplar için teşekkürler şimdiden.
0
klardtt
(1 saat)
Dostum bir şeyler için acele etme. Okulunu bitir. Askerliğini yap. KPSS çalışacaksan şu şansın var. Lisans bitirmediğin için lise ya da ön lisans ile atanma şansın var. Puan daha düşük çünkü lisans mezunları başvuramıyor. Hukuk çözmüyorsun. YDS mühendislik için gerekebiliyor. İş hayatını yanlış görüyorsun. Yüzlerce şirket var. En bilinenlere bakıp umutsuzluğa kapılmışsın. Bu şirketler 10 20 yıl tecrübeli beyaz yaka çalışanları da eliyor. Üniversitenin tadını çıkar.
0
arbre
(1 saat)

Saç modeli nasıl?

yurtsuz john
Bu modeli düşünüyorum. Önler perçem-kakül şeklinde katlı kesim. İngilizcede shaggy haircut diye geçiyor. Bu modeli erkek berberi yapabilir mi yoksa kadın kuaförüne mi gitmeli? Saçlarım 30 cm civarında yazık etmeyelim şimdi. Bana yakışır mı?https://ibb.co/5WyZV9Q8https://ibb.co/FLXQLd6w
Bu modeli düşünüyorum. Önler perçem-kakül şeklinde katlı kesim. İngilizcede shaggy haircut diye geçiyor. Bu modeli erkek berberi yapabilir mi yoksa kadın kuaförüne mi gitmeli? Saçlarım 30 cm civarında yazık etmeyelim şimdi.
Bana yakışır mı?

ibb.co
ibb.co
-1
yurtsuz john
(2 saat)

Lateral raise

arbre
Dumbbell lateral raise kaç kg ile yapıyorsunuz?
Dumbbell lateral raise kaç kg ile yapıyorsunuz?
-1
arbre
(2 saat)

Neden surekli bu hatayı veriyor?

icimdekipollyannatinerebasladi
Merhaba, uzun yıllardır aynı telefonu kullanıyorum. Yaklaşık dokuz aydır üye olduğum sitelere üyelik bilgilerimle giriş yapmak istediğimde bu hatayı alıyorum ve sürekli uygulama kapanıyor. Siteye giriş yapmak için 6 - 7 kez deneme sonucunda siteye giriş yapabiliyorum. Bu hatayı neden alıyorum sizce?
Merhaba, uzun yıllardır aynı telefonu kullanıyorum. Yaklaşık dokuz aydır üye olduğum sitelere üyelik bilgilerimle giriş yapmak istediğimde bu hatayı alıyorum ve sürekli uygulama kapanıyor. Siteye giriş yapmak için 6 - 7 kez deneme sonucunda siteye giriş yapabiliyorum. Bu hatayı neden alıyorum sizce? Telefonum samsung

Teşekkürler

hizliresim.com
0
icimdekipollyannatinerebasladi
(2 saat)
(1)

bu kisi rahatsiz olmadiysa niye o kadar kufretmis? "beynini siktiğiminin embesil ortadoğulusu birilerini rahatsız edebileceğini düşünüyor bir de, yazık lan aldığın nefese yazık tek hücreli embesil."

huseyin3
bu kisi sizce zihinsel ozurlu mu?https://www.eksiduyuru.com/duyuru/1624510/bakire-olmayan-bir-kadini-nasil-sevebiliyorsunuz-ben-anlayamiyorum-biri-lutfen-aciklayabilir-mi#cvp6215772
bu kisi sizce zihinsel ozurlu mu?

www.eksiduyuru.com
-3
huseyin3
(3 saat)
Anana sordum, o da bilmiyor.

Edit: Özelden beni sik diye mesaj atıp durma.
+1
runaway
(3 saat)

paradan anlayan kimse yok mu burada?

huseyin3
bu grafik 2027 de nasil degisir?https://www.tradingview.com/chart/WIqJe6mP/?symbol=ECONOMICS%3ATRHPI%2FFX%3AUSDTRY%2FFRED%3ACPIAUCSL
bu grafik 2027 de nasil degisir?

www.tradingview.com
0
huseyin3
(3 saat)
(5)

bir kadinin kalbini kirarsam bana zarari olur mu?

huseyin3
kadin benim onu tam sevmedigimi sezdi, araya mesafe koydu.gercekten seviyorsan mesafeyi aş yoksa uzak dur diyor.ben mesafeyi asacam, yalan soylemeyecem ama o evlilik beklerken ben onu terk edecem. o benim kalbimi kirdi. ben de onunkini kircambana bir zarari olur mu?kadinin bana verebilecegini alip g
kadin benim onu tam sevmedigimi sezdi, araya mesafe koydu.
gercekten seviyorsan mesafeyi aş yoksa uzak dur diyor.
ben mesafeyi asacam, yalan soylemeyecem ama o evlilik beklerken ben onu terk edecem. o benim kalbimi kirdi. ben de onunkini kircam

bana bir zarari olur mu?

kadinin bana verebilecegini alip gidicem. kadini sevecem. yani ben kadini sevmezsem onun bana verdigi sevgi ne isime yarayacak. ama yine de gidicem. kadinin gecmisi ve yasi ve vucudunun softlugu bana tam uygun degil.
-4
huseyin3
(3 saat)
kaç yaşındasın?
0
biseysorucam
(3 saat)
biyolojik yas = x
yasanmislik acisindan yas = x-10 belki
0
🌸huseyin3
(3 saat)
Ya huseyin sagdan git artik abicim sal şurayı.

Bu duyuruyu yazarken satranç oynadığını sanmışsın ama tavla zarı atmışsın.
+1
duster
(2 saat)
Huseyin pipin kuruyup düşsün Hüseyin
0
beetlejuice
(35 dk)
niye soruma kimse cevap vermiyor?
0
🌸huseyin3
(32 dk)
(3)

Boşanma belgesi

Take it away honey
Dostlar merhaba, yurt dışında boşandığımı kanıtlamak için hangi belgeye ihtiyacım olur? Konsolosluğu aradığımda formül B'ye boşanma tarihini vs de yazarız diyor. Ama formül B'de böyle bişey mümkün değil diye biliyorum. Vukuatlı nüfus belgesini verebilirim ya da mahkeme kararını çevirtip mi vermek la
Dostlar merhaba, yurt dışında boşandığımı kanıtlamak için hangi belgeye ihtiyacım olur? Konsolosluğu aradığımda formül B'ye boşanma tarihini vs de yazarız diyor. Ama formül B'de böyle bişey mümkün değil diye biliyorum. Vukuatlı nüfus belgesini verebilirim ya da mahkeme kararını çevirtip mi vermek lazım? Bilen eden varsa destekleriniz için çok teşekkürler. Ülke Almanya bu arada.
0
Take it away honey
(3 saat)
Vukuatlı nüfus kayıt örneğinin tercümesi, orada ne zaman evlendiniz ne zaman boşandıniz her şey yazar
0
sanguine
(3 saat)
Peki resmi olarak kabul ediliyor mu?
0
🌸Take it away honey
(3 saat)
Almanya ve Türkiye arasında idari makamların birbirleriyle nüfus kayıtlarının doğrulanması vb işlemler için işbirliği sözleşmesi var. Yani sizin sunduğunuz belge barkodlu ve ingilizce (ya da mümkünse Almanca) olursa geçerli sayılır. Nüfus kaydındaki bilgileri kendi yaptıkları yazısmalar ile dogrularlar.

www.nvi.gov.tr
0
sanguine
(3 saat)
(1)

Eski zaytung haberleri

sanguine
15 sene önce okumuştum galiba , şimdi bulamıyorum 1- CHP, ya da genel olarak sol partilerle alakalı olarak Birkaç yüz kişinin katıldığı genel kurulda protestolarin olması sonra Parti'nin bölünmesi sonra tekrar bölünmesine dair bir haber 2-suriyenin il ve ilçelerini bizim ezberlememizle alakalı bir h
15 sene önce okumuştum galiba , şimdi bulamıyorum

1- CHP, ya da genel olarak sol partilerle alakalı olarak
Birkaç yüz kişinin katıldığı genel kurulda protestolarin olması sonra Parti'nin bölünmesi sonra tekrar bölünmesine dair bir haber

2-suriyenin il ve ilçelerini bizim ezberlememizle alakalı bir haber
0
sanguine
(4 saat)
1. haberi hatırladım. Hatta haberin sonu 'kongrenin ardından partililer Onur Akın konseri sonrası olaysız biçimde dağıldı.' şeklinde bitiyordu.

Zaytungda Onur Akın sözcüklerini arattığımda bir sonuç çıkmadı. Belli ki içeriği kaldırmışlar.

2.yi anımsamıyorum.
0
yurtsuz john
(2 saat)

Ormanda Klasik & Akustik

bartholomew87
Alice Cooper konserine gittiğim için bu etkinliğe ücretsiz giriş hakkım varmış, gitmek isteyen olursa QR kodu gönderebilirim.Girişte kimlik kontrolü yapmadıkları için girişinizde sorun olmaz diye düşünüyorum.
Alice Cooper konserine gittiğim için bu etkinliğe ücretsiz giriş hakkım varmış, gitmek isteyen olursa QR kodu gönderebilirim.
Girişte kimlik kontrolü yapmadıkları için girişinizde sorun olmaz diye düşünüyorum.
0
bartholomew87
(4 saat)
(1)

Senaryo - Yapımcıya gönderme aşamasına getirme hk.

mete kudur
Merhabalar, bi' hikayem/fikir vardı: şimdi de para lazım oldu; bu hikayeyi senaryoya çevirip yapımcılara göndereyim, ilgilenirlerse çeksinler bana da para versinler istedim.Chat gpt'den destek aldım yapımcı dosyası oluşturmak için ama malum çok gönüllüyor chatgpt ve dosyada çok tekrarlar oluştu. oku
Merhabalar, bi' hikayem/fikir vardı: şimdi de para lazım oldu; bu hikayeyi senaryoya çevirip yapımcılara göndereyim, ilgilenirlerse çeksinler bana da para versinler istedim.

Chat gpt'den destek aldım yapımcı dosyası oluşturmak için ama malum çok gönüllüyor chatgpt ve dosyada çok tekrarlar oluştu. okurken yoruluyor insan, sanatla ilgilenen arkadaşıma gönderdim; okuduktan sonra beni geri aradı ve üzerinde konuşmak zorunda kaldık. Konuştukça daha çok etkilendi hikayeden.

Ama işte, ben üzerinde konuşmadan da; zaten sınırları ve olayı belli olan bu şeyi doğru sistemle kağıda dökeyim ve bir de dille anlatmak zorunda kalmayayım. Okuyan kişi herşeyi anlasın istiyorum. Bunun için illa bi' yöntem vardır, çünkü yapımcılara gönderilen senaryo sahipleri bir de telefonla ya da yüzyüze abi aslında orada şöyle diye açıklama yapmıyordur herhalde.

Ezel dizisi için mesela Ali karakterini oynayacak oyuncu anlatmıştı; 2 kere reddetmiş sanırım senaryoyu okumadan sonra senaryoyu okuyup çok etkilenmiş filan.

Demekki adamlar o yazdığı metinde, fikri tamamen veriyor. Yoksa bir insan monte cristo kontunu yapacağız ana fikriyle ilerleyen birşeyden etkilenmezdi. Demekki o dosyada; olayın akışından ziyade başka şeyler oluyor sanırım.

Ya da çukur dizisinden de aynı örneği verebilirim; o başrolleri onun gibi bir diziye ikna etmek için o metnin altyapısı olması lazım diye düşünüyorum.


Yani, bunu yapanlar nasıl yapıyor, mesela ben şimdi bütün olayı anlattım; mantığı ve ilerleyişi anlattım; sinopsis yazdık, treatman yazdık bir bible oluşturdum. bölüm içinde değişecek karakterlerin de görünüş ve davranış anatomisini yazdık. açılış sahnesini ve dizinin akışında vurucu sahneleri yazdık. kalabalık bir dosya oldu ama işte çok tekrarlı oluyor. Bunu yapan nasıl yapıyor acaba, bileniniz var mı ?

edit: bu arada fikrimin çalınmasıyla zerre ilgilenmiyorum: öyle fikrine aşık birisi değilim, arkadaşlarımla yüksek iq'umdan dolayı övünürken iddialaştığımız ''lan ben bunların daha iyisini yaparım'' diye çıkan 15 dk'lık bi' düşünme sonucunda çıkmıştı yıllar önce. Bu arkadaşlarıma da bakın yaptım demek için olayı yazmıştım. Şimdi para lazım olunca o aklıma geldi. o zaman sohbet ettiğimiz herkes etkilenmişti o olaydan falan. acaba bunu paraya çevirebilir miyim diye aklıma geldi şimdi. evdeki eski eşyayı satmak gibi benim için. hiçbir bağım yok, ve dünyanın en saçma şeyine çok büyük değer veren z kuşağı gibi ''fikri mülk'' filan gibi bi' anlayışım da yok. fikir değersizdir zaten, aha bak işte yıllardır aklıma gelen herşey ben yap(a)madığım için başkalarını zengin etti. o yüzden çalınır mı filan gibi bi' korkum da asla yok. bana paramı versinler yeter.
0
mete kudur
(6 saat)
Maalesef türkiyede bu işler sizin düşündüğünüz gibi ilerlemiyor. Siz doğru olanı yapmışsınız aslında, bir işi fikir aşamasındayken satmak için ihtiyacınız olan şeyler sinopsis, tretman, karakter analizleri vs. Ekstra olarak moodboardlar, referans görseller, mekanlar hazırlanabilir okuyanları görsel olarak da bir tarafa çekmek için ama bunlar dünyada genel geçer kurallar. Türkiye’de bir yönetmenle, yapımcıyla, kanal yöneticisiyle, menajerlerle, oyuncuyla ahbap çavuş ilişkiniz yoksa projeniz ne kadar iyi olursa olsun, ilgili yerlere sunma şansınız dahi çok düşük oluyor.

Umarım şans sizden yana olur.
+1
mutantking
(6 saat)
(3)

iş dünyası network önerileri

saramago
klasik, çok popüler olan dernek ve kulüplerin ötesinde (mesela büyük kulüp ve bu düzeyde olanlar hariç) önerebileceğiniz kulüp, dernek, vakıf vb. oluşumlar var mı ?edit: aklınıza gelmiyorsa büyük ölçekli de olabilir, sorun değil.
klasik, çok popüler olan dernek ve kulüplerin ötesinde (mesela büyük kulüp ve bu düzeyde olanlar hariç) önerebileceğiniz kulüp, dernek, vakıf vb. oluşumlar var mı ?

edit: aklınıza gelmiyorsa büyük ölçekli de olabilir, sorun değil.
+1
saramago
(6 saat)
Yüksek lisans yapan iş arkadaşlarım var. Hepsinin grubunda üst düzey yöneticiler var.
-2
arbre
(5 saat)
ne yapalım şimdi yüksek lisans yapan arkadaşına mı ulaşalım ? soruda sorulan şey bu mu ?
0
🌸saramago
(2 saat)
saramago, yazdığım şeyden bunu mu anladın aw. Yüksek lisans yapabilirsin diyorum.
-1
arbre
(2 saat)
(2)

Her yil aldiginiz yaklasik 1 yada 1 bucuk ay kadar bir izniniz var, pasaportunuz yuzunden herhangi bir ulkeye vize sorununuz da yok, paraniz sinirsiz degil ama yine de parasal olarak iyisiniz ve onunuzde 2 senecek var

kullaniciadinizkullaniciadimdir
Guney amerika ulkeleri brezilya, meksika, kolombiya, uruguay, sili, arjantin ve peru ilk aklima gelenlerYada asya ulkeleri japonya, guney kore, cin, vietnam kambocya, tayland, malezya, singapur, endonezya ilk aklima gelenlerIlk olarak hangi kitayi secip butun bu ulkeleri yavas yavas gezerek bitirmey
Guney amerika ulkeleri brezilya, meksika, kolombiya, uruguay, sili, arjantin ve peru ilk aklima gelenler
Yada asya ulkeleri japonya, guney kore, cin, vietnam kambocya, tayland, malezya, singapur, endonezya ilk aklima gelenler
Ilk olarak hangi kitayi secip butun bu ulkeleri yavas yavas gezerek bitirmeye odaklanirsiniz?
Donusumlu olarak bir yil asya bir yil guney amerika ulkelerini bitirmekte olabilir ama, takintim var sadece bir kitadaki ulkelere odaklanmak istiyorum ilk basta.
Siz olsaniz ne yaparsiniz, butun tavsiyelerinize acigim
0
kullaniciadinizkullaniciadimdir
(7 saat)
hangi tarafın kültürü daha sıcak geliyorsa önce oradan başlardım. bir de latin ülkelerinde totoyu çizdirme riski daha yüksek gibi geliyor gözüme.
0
lazpalle
(6 saat)
açıkçası iznimi kullanacağım mevsime göre destinasyonu seçerdim. yoksa hepsi görülmeli ve biri çok daha iyiydi diyemem. iki tarafa da gittim, yazın güney doğu asya çekilmez. kasım mükemmeldi oralar için (tayland, laos, vietnam, kamboçya, japonya, hong kong). brezilya’ya da oranın yazında gitmem. geçen ay brezilya ve arjantin yaptık, iyi ki kışa giriyorlar dedik. ancak patagonya için de oranın baharı ve yazı iyi. belki iki üç sefer olacak şekilde bölmek daha mantıklı. hem keyfi de daha iyi çıkar.
0
eileengray
(6 saat)
(1)

Eksisozlukte artik eskisi gibi surekli gundem basliklari degismiyor mu?

eddiee
Hani, gundem kismina tikladiginizda onun altindaki yazilanlari soruyorum, her gun degisen iki uc yeni baslik haricinde sanki diger basliklarin hepsi ayni gibi, yani uc gun bes gun geciyor orta sayfalarda kaliyor bazi basliklar. Sayfanin altlarinda kalanlar neredeyse hep ayni ve orda duruyor. Bugun b
Hani, gundem kismina tikladiginizda onun altindaki yazilanlari soruyorum, her gun degisen iki uc yeni baslik haricinde sanki diger basliklarin hepsi ayni gibi, yani uc gun bes gun geciyor orta sayfalarda kaliyor bazi basliklar. Sayfanin altlarinda kalanlar neredeyse hep ayni ve orda duruyor.
Bugun bakiyorum ornegin deniz goktas diye bi baslik var kac gundur orda uste duruyor deniz goktas kim diye baktim instagramdan izledim bazi videolarini hic komik de gelmedi bana. Bu basliklari parayla mi tutuyorlar orada?
Baska basliklara bakiyorum, kocasina gece ucte masa donatacak kadin, ne kadar yalnizsin sorunsali, geleyim 5 dakka seveyim seviyesinde sevmek falan vs.. bu tur basliklar uc bes gundur hep orda duruyor.
Bundan bes on sene once eksisozluk boyle degildi diye hatirliyorum hergun butun basliklar yeni yazilip surekli o gundem kismi degisiyordu.
Artik sozlugun boyle olmasinin belli bir sebebi mi var?
Bir de eksisozluk haricinde diger sozluk benzeri siteler de ayni bu durumda mi uludag sozluk falan, baska takip ettikleriniz var mi?
Yada eksisozluk benzeri ama surekli yeni seylerin yazildigi cizildigi basliklarin surekli degistigi baska biryer varmi bildiginiz? Oraya girip okurum artik
-2
eddiee
(7 saat)
deniz göktaş'a ben de aşina değilim fazla ama bu dönemde bu kadar politik mizah yapabilen adamın ismi aylarca tepede kalsa yine de normal.
0
lazpalle
(6 saat)

Bu akşamki Şebnem Ferah konseri için fazladan 1 adet biletim var

mutantking
Öğrenci ve veya durumu olmayan, tercihen bir kadına ücretsiz vermek isterim.Bunun dışındaki kişiler için ise aldığım fiyatın çok az üzerinden(biletix hizmet bedeli+paranın zaman değeri) verebilirim.
Öğrenci ve veya durumu olmayan, tercihen bir kadına ücretsiz vermek isterim.

Bunun dışındaki kişiler için ise aldığım fiyatın çok az üzerinden(biletix hizmet bedeli+paranın zaman değeri) verebilirim.
0
mutantking
(8 saat)
(1)

20 yıl sonra rahat etmeyecek miyiz?

Lh12
Nüfus azalıyor. Evet başta sıkıntı yaşanacak. Peki zamanla sıkıntılar bitip yerini refaha bırak mayacak mı?Bu düşüşle gidersek 2050 de daha kullanışlı bi nüfus olmayacak mı?20 yıl sıkışsak sonrası huzur değil mi?
Nüfus azalıyor. Evet başta sıkıntı yaşanacak. Peki zamanla sıkıntılar bitip yerini refaha bırak mayacak mı?
Bu düşüşle gidersek 2050 de daha kullanışlı bi nüfus olmayacak mı?
20 yıl sıkışsak sonrası huzur değil mi?
-2
Lh12
(8 saat)
Global zenginlerin çok daha zengin ve çok az sayıda, Diğer tüm insanların sefalet içinde olacağı bir dünya öngörüyorum ben.
0
Mirket
(8 saat)
(2)

ufak bi dolandırılma hikayesi

sezercik yavrum benim
selamlar. bir bilet satıcısına para yolladık ama biletler gelmedi. az sonra polise gidip şikayetçi olacağız. elimizde bir kimlik ön yüzü ve bu isimle uyuşan iban var. whatsapp mesajları var. dekontta da konserin tarihi falan detaylıca yazıyor. ilk amaç parayı geri almak değil de banka hesabına bloke
selamlar. bir bilet satıcısına para yolladık ama biletler gelmedi.

az sonra polise gidip şikayetçi olacağız. elimizde bir kimlik ön yüzü ve bu isimle uyuşan iban var. whatsapp mesajları var. dekontta da konserin tarihi falan detaylıca yazıyor.

ilk amaç parayı geri almak değil de banka hesabına bloke koydurup başkalarının mağdur olmasını engellemek.

süreç hakkında tecrübesi olan var mı? mesela bu kişi gerçekten kimlikteki kişiyse ne olur, değilse ne olur?

bir de herhangi bi öneriniz var mı, bir daha tanımadığınız kişilerden bilet almayın demek dışında :) 2 hafta önce de almıştık, riski bilerek çok büyük işlere kalkışmıyoruz, buna da toplam 3600 tl yolladık, para çok öncelik değil şu an.

şimdiden teşekkürler.
+1
sezercik yavrum benim
(8 saat)
Mutlaka şikayetçi ol. Resmi başvuru yap. Hesap terör ya da kumar bağlantılı olabilir. Elinde şikayet belgesi kağıdı falan olsun. 5 yıl sonra soruşturma açılırsa elinde ispat niteliğinde bişey olmalı.
0
Lh12
(8 saat)
Kiralık hesaptır, hesap sahibibceza alır ama esas dolandırıcı elini kolunu sallaya sallaya gezer.
0
kimlanbu
(4 saat)

Setcardi % kaca nakite cevirebilirim?

lapaz
Soran var mi?
Soran var mi?
0
lapaz
(9 saat)
(3)

Spor kıyafeti

arbre
MerhabaSpor yaparken beyaz atletin üstüne polyester, hızlı kuruyan kısa kollu tişört giyiyorum. Bu yanlış kullanım mı? Atlet giymeden mi tişört giymek gerekiyor hızlı kuruma için? Atletin teri tutması iyi mi kötü mü? Siz nasıl giyiniyorsunuz?Bir de kolsuz üst giymek kekoluk mu? Hava çok sıcak olduğu
Merhaba

Spor yaparken beyaz atletin üstüne polyester, hızlı kuruyan kısa kollu tişört giyiyorum. Bu yanlış kullanım mı? Atlet giymeden mi tişört giymek gerekiyor hızlı kuruma için? Atletin teri tutması iyi mi kötü mü? Siz nasıl giyiniyorsunuz?

Bir de kolsuz üst giymek kekoluk mu? Hava çok sıcak olduğu için kısa kollu tişörtten daha mantıklı geliyor.
-3
arbre
(10 saat)
Merhaba,
Evet bu yanlış kullanım ürünün amacını engelliyor. Atlet içinizde oldukça tere maruz kalıyorsunuz ve tişörtün teri hızlıca uzaklaştırıp kuruma işlevi işe yaramamış oluyor.

Kolsuz üst giymek bence şık değil ama tercih meselesi tabi
+1
Smithsonian
(9 saat)
kolsuz üst giymek spor yaparken bence gayet normal bir olay (bu kolsuz üstten bahsedilen beyaz atlet degilse tabii)
+1
king lizard
(8 saat)
king lizard, polyester hızlı kuruyan :D
-1
🌸arbre
(8 saat)
(2)

ofsayt pozisyonu ne zamana kadar sürüyor, ne zaman sona eriyor?

kibritsuyu
binbir çeşit kural ekleye ekleye değiştirip duruyorlar, ben bir türlü net olarak anlamıyorum.oyuncular paslaşırken futbolcu kabak gibi kalenin önünde ofsaytta duruyor, top o anda ona gelse %100 ofsayt. ama 2 pas sonra en son bu adama geliyor, o anda ofsaytta değil, vurup gol atıyor.ben buna ofsayt ç
binbir çeşit kural ekleye ekleye değiştirip duruyorlar, ben bir türlü net olarak anlamıyorum.

oyuncular paslaşırken futbolcu kabak gibi kalenin önünde ofsaytta duruyor, top o anda ona gelse %100 ofsayt. ama 2 pas sonra en son bu adama geliyor, o anda ofsaytta değil, vurup gol atıyor.

ben buna ofsayt çalındığını da gördüm, çalınmadığını da gördüm.

evet dünkü türkiye - abd maçındaki son golümüzden bahsediyorum. top salih özcan'a geliyor. salih topu keserken kaan ayhan ofsaytta. ama top kaan'a değil, can uzun'a geliyor. can uzun topu ortalıyor, o sırada kaan ayhan ofsaytta değil, top kaan'a geliyor, vuruyor gol.

burada kaan'ın ofsaytta olma durumu ne zamana kadar sürüyor, ne zaman sona eriyor? ofsayttayken top kaan'a gelmediği anda o ofsaytlık siliniyor mu?
0
kibritsuyu
(10 saat)
Abi şöyle düşün: Pozisyon avantaj sağlıypr mu sağlamıyor mu, mesela adam ofsayt pozisyonundayken golü başka bir futbolcu atıyor ama ofsaytta olan futbolcu aktif değilse, yani kendisine ya da takıma avantaj sağlamıyorsa pasif kaldığı için yine ofsayt verilmiyor, oyun akarken de ofsaytta olması sorun değil neticede bir avantaj sağlamıyor ama futbolcu mesela ceza yayının üstünden vurdu takım arkadaşı da kalecinin açısını kapatmış önde duruyor, o da ofsayt.

Senin sorunda da böyle: Oyun akarken ben aktif değilsem oyuna etki etmiyorsam ofsayt verilmez ama az da olsa avantaj yaratıyorsam ofsayt verilir, burada biraz da hakem yorumu önemli.
0
kizil karga
(10 saat)
Topun ayaktan ciktigi an baz aliniyor elbette, ne zamana kadar suruyor diye bir sey yok, top ayaktan cikinca futbolcu ofsaytta ise ofsayttir. 2 pas sonrasi bambaska bi pozisyon, boyle bir ornek olmasi mumkun degil.
0
bosver nicki
(8 saat)
(8)

bakire olmayan bir kadini nasil sevebiliyorsunuz? ben anlayamiyorum. biri lutfen aciklayabilir mi?

huseyin3
anlayabilecegim istisnalar: bakireyken tanisip evlenmeyi dusundugunuz kadindir, veyabakireyken evlendigi esi vefat etmistir, sonra sizinle tanismistiramacim secimleriniz hakkinda kendiniz kotu hissettirmek degil. gercekten anlayamiyorum.
anlayabilecegim istisnalar:
bakireyken tanisip evlenmeyi dusundugunuz kadindir, veya
bakireyken evlendigi esi vefat etmistir, sonra sizinle tanismistir

amacim secimleriniz hakkinda kendiniz kotu hissettirmek degil. gercekten anlayamiyorum.
-37
huseyin3
(18 saat)
biri su arkadasi sikse de hepimiz rahatlasak.
+22
banach
(17 saat)
Onu *mdan ibaret görmeyerek başlanabilir. Paylaşılan şey hayattır zaten bir süre sonra işlevsiz kalacak şeylere çok takılmamak lazım. Bu ikili ilişkide dinamik belirleyici bir kriter değil.
0
apocalipy
(17 saat)
Bu dalyarağın duyurularının karşıma çıkmaması için kaç kez engellemem gerekiyor acaba.
+11
kizil karga
(11 saat)
Bunu annesi doğurmamış sıçmış.
+7
mikahakkinen
(10 saat)
Annen de sen onu bildin bileli bakire degildi. Anneni sevemiyor musun?
+2
osssy
(6 saat)
Sopranos’ta öyle bir bölüm var. Başka birinin girdiği yere girmek istemiyorum gibi bir laf. Anlıyorum seni. Böyle kafalarda insanlar olabilir. Bakire arayacaksın. Başkası aynı düşüncede olmayabilir, ona da saygı duyacaksın. Kiraya geçtiğin evde de klozeti değiştiriyorsundur. Elon gibi klozetle geziyorsun ev ev.
+3
gabe h coud
(5 saat)
"amacim secimleriniz hakkinda kendiniz kotu hissettirmek degil." beynini siktiğiminin embesil ortadoğulusu birilerini rahatsız edebileceğini düşünüyor bir de, yazık lan aldığın nefese yazık tek hücreli embesil.
+4
bartholomew87
(4 saat)
Bebelere patlak balon. Her tercihin bir sonucu var bunu kabullenmeyenlerle muhatap olma. Aç kesenin agzini gelecektir temiz bir şeyler
-1
Sattva
(54 dk)
(1)

Kurban-mağdur psikolojisini aşmak için kaynaklar?

64654942
Kitap, video vb. önerilerinizi almak isterim. Özgüven geliştirme tarzı değil, doğrudan bu konu özelinde olsun istiyorum.
Kitap, video vb. önerilerinizi almak isterim. Özgüven geliştirme tarzı değil, doğrudan bu konu özelinde olsun istiyorum.
0
64654942
(18 saat)
Kurban tuzağından kurtulmak
+1
antihero
(11 saat)
(5)

Bu ne böceği?

icimdekipollyannatinerebasladi
Merhaba,Son zamanlarda evde aynı yerde bu böcekten görüyorum. Sanırım eve yuva yaptı. Bu ne böceği bilginiz var mı? Evde bitkilerim var ama onlarda böcek görmedim, onlardan kaynaklı olabileceğini düşünmüyorum. Kedimde var zararlı bir böcek olmasında.Teşekkürler https://hizliresim.com/n2twczphttps:/
Merhaba,

Son zamanlarda evde aynı yerde bu böcekten görüyorum. Sanırım eve yuva yaptı. Bu ne böceği bilginiz var mı? Evde bitkilerim var ama onlarda böcek görmedim, onlardan kaynaklı olabileceğini düşünmüyorum. Kedimde var zararlı bir böcek olmasında.

Teşekkürler

hizliresim.com

hizliresim.com
+1
icimdekipollyannatinerebasladi
(19 saat)
Eve yuvalanacak bir böcek değil, kınkanatlı denilen gruptan aslen bahçe böceği. Evde birkac tane canlı olarak görüldüyse, eşya altlarında falan bolca ölüsüne rastlarsınız. Cam çerçeve açık kalıyorsa gece, ışığa gelip birikirler, ısırmaz sokmaz zararsız. Ev ortamında yaşayamaz.
+2
covered
(17 saat)
bizim evde, masif ahşap mobilyalarda yuvalanıyor bunlar. yumurtadan çıkma zamanı çoğalıp, bir haftaya kayboluyorlar. zararlı değil ama kedinizin iç parazitini eksik etmeyin yine de.
+1
lil siztah
(9 saat)
ayy ben de 1 tane gördüm evimde. 2 kedim var benim de.

tüm pencerelerimde ve balkon kapımda dahi sineklik var. nereden nasıl girdi anlamadım.

duyuru ve cevaplar benim için de faydalı oldu.
0
art cat chocolate
(6 saat)
genelde halılarda oluyorlar. rulo halde kullanılmayan halılar var mı? altı süpürülmeyen uzun zamandır kaldırılmamış halılar. kedilere zararlı oldıuğunu düşünmüyorum. hatta yiyebilirler bile.
0
janderzel zartanyan
(3 saat)
Çok sık görmüyorum 40 - 45 gun içinde 5 veya 6 tane gördüm. Bizdede sineklik var ama bazılarının araları açık oradan girmiş olabilirler. Rulo şeklinde halimiz var ama diğer odada. Ben bu böcekleri salonda hep aynı yerde görüyorum. Evin farklı odalarında görmedim.
0
🌸icimdekipollyannatinerebasladi
(2 saat)
(2)

perde

patronaj1
selamlar. bugüne kadar hep geleneksel kornişli perdelerim vardı. şimdi sıfır bir eve perde arıyorken şunlar nasıldır merak ettim:https://www.ikea.com.tr/urun/lenda-kirik-beyaz-140x300-cm-fon-perde-2-kanat-50552881korniş yerine perde çubuğu ve kanca setine ihtiyacım var galiba. ne demek ki bunlar? ku
selamlar. bugüne kadar hep geleneksel kornişli perdelerim vardı. şimdi sıfır bir eve perde arıyorken şunlar nasıldır merak ettim:
www.ikea.com.tr

korniş yerine perde çubuğu ve kanca setine ihtiyacım var galiba. ne demek ki bunlar? kullanışlı mıdır kendim kurabilir miyim acaba?
0
patronaj1
(19 saat)
Klasik kornişe de takılabiliyor bu perde. Çubuk şart değil yani.
0
orient blue
(8 saat)
rustik deniliyor o çubuklu sisteme. ahşap, metal vd çeşitleri var. kendiniz çok kolay kurarsınız. bence bu sistem, tavan ile çerçeve arasındaki ölü alanı kapatmadığından, daha ferah bir hava veriyor mekana.

bende ahşap çubuk+ahşap halka kombinasyonu olandan var (ayrıca benimkinde bir ek aparat ile, tül kornişi de buna sabitleniyor). çubuk vernikli, fakat halkalar değil. çubuğu sıklıkla silmezseniz, toz sebebiyle halkalar tutunma yapıp, perdenin çekilirken kolayca kaymasını engelliyor. tek sorun bu diyebilirim. ben sistemi bauhaus'tan, perdeleri ikae'dan almıştım.
0
lil siztah
(8 saat)
(2)

Yillardir aradigim Cem Yilmaz'in hersey cok guzel olacak filmindeki sarkisi

eddiee
Tam 1:03:55 lerde o kismindan sonra basliyor, dans ettikleri gece klubunde gecen sarki https://m.youtube.com/watch?v=9q_VkhnCgss&pp=ygUaaGVyxZ9leSDDp29rIGfDvHplbCBvbGFjYWvSBwkJQQKjtWo3m0M%3DTam dakika kismini kesip atmasini bilmiyorum youtube tan o yuzden rakam olarak yazdim. Bu sarkiyi bilen var mi
Tam 1:03:55 lerde o kismindan sonra basliyor, dans ettikleri gece klubunde gecen sarki

m.youtube.com

Tam dakika kismini kesip atmasini bilmiyorum youtube tan o yuzden rakam olarak yazdim.

Bu sarkiyi bilen var mi?
0
eddiee
(20 saat)
Yapay zeka; Disko Önü diyor.

Film için Mazhar Alanson tarafından hazırlanan bir soundtrack. Spotifyda var
0
yurtsuz john
(19 saat)
ilerleme barındaki kırmızı topa sağ tıkladığında geçerli dakikanın linkini al seçeneği var
müziği bilmiyorum
0
neira
(18 saat)
(3)

Hasarlı gelen sıfır mobilya hakkında

marowak
Annemle koltuk takımı satın aldı bilindik bir markadan. Koltuklardan birisi hasarlı, hasarı görmedim ama can sıkıcı seviyedeymiş. Koltuk kurulum aşamasından önce hasar görmüş, anlamazlar diye hasarlı halde monte etmişler. Montaj bitince annem anlıyor, firmayı arıyor. Tamir edelim diyorlar, annem de
Annemle koltuk takımı satın aldı bilindik bir markadan. Koltuklardan birisi hasarlı, hasarı görmedim ama can sıkıcı seviyedeymiş. Koltuk kurulum aşamasından önce hasar görmüş, anlamazlar diye hasarlı halde monte etmişler. Montaj bitince annem anlıyor, firmayı arıyor. Tamir edelim diyorlar, annem de değişim istiyor. Bu ürün özel üretim, sadece tamir edebiliriz diyorlar. Annem de haklı olarak sıfır aldığı ürünü o şekilde istemiyor. Bu durumda ne yapmak gerekir?
0
marowak
(26.06.26)
Thh
+1
artıküyeolmakistiyorum
(26.06.26)
thh süreci insanı çok yıpratıyor. aylar sürüyor ve olacak mı belli değil derkeen o aylar boyunca moralin bozuk oluyor. iade edin kurtulun derim. ha onu kabul etmezlerse thh.
0
neira
(22 saat)
Tüketici hakem heyeti.
0
orient blue
(21 saat)
(6)

Gününüz nasıl geçti

arbre
Benim berbattı. Simülasyon yaşadım resmen. Sizin nasıl?
Benim berbattı. Simülasyon yaşadım resmen. Sizin nasıl?
+1
arbre
(26.06.26)
Normal. Ekstra bir durum yaşanmadı. İyi veya kötü olmadı. Dümdüz yaşandı bitti.
0
put it in your appropriate place
(26.06.26)
Çalkantılı derinden...Ama üstesinden geldim
0
gadlemler
(22 saat)
Sıkıcıydı, gün bittikten sonra atraksiyon olsun diye birşeyler yapayım dedim daha da kötü oldu herşey. Moraller bozuk özetle
0
pislick0
(22 saat)
Berbat
0
euteamo
(21 saat)
Nazar değmesin güzeldi. Tatil iyidir.
0
logisticsmanager
(20 saat)
Bütün gün fazla işim olmadığından boş boş internette takılarak geçti.
0
naksidil
(20 saat)
(2)

Basit laptop önerisi ?

mirty
Selamlar,Çalışmalarım için rdp kullanicam sadece, hafif ve pilin uzun gitmesi tek kriterim tavsiyeler gorece hesapli olursa süper olur
Selamlar,

Çalışmalarım için rdp kullanicam sadece, hafif ve pilin uzun gitmesi tek kriterim tavsiyeler gorece hesapli olursa süper olur
0
mirty
(26.06.26)
zaman ilac degil insanlar unutkan
(26.06.26)
MacBook neo.
+1
orient blue
(21 saat)
(9)

Yaşanacak şehir seçimi

sirisum
Merhabalar. Eşimle ikimiz 30lu yaslarda, ikimiz de çalışan, çocuksuz bir çiftiz. Maddi sorunumuz yok. Seceneklerimiz sadece yazacaklarimdan ibaret iş durumumuzdan dolayı, o yüzden bunun haricinde öneri istemiyoruz. Marmaris, Dalaman, Izmir (Bornova ya da Karşıyaka). Beklentilerimiz sosyal imkanları
Merhabalar. Eşimle ikimiz 30lu yaslarda, ikimiz de çalışan, çocuksuz bir çiftiz. Maddi sorunumuz yok. Seceneklerimiz sadece yazacaklarimdan ibaret iş durumumuzdan dolayı, o yüzden bunun haricinde öneri istemiyoruz. Marmaris, Dalaman, Izmir (Bornova ya da Karşıyaka). Beklentilerimiz sosyal imkanları olsun, belediyesi iyi olsun, yolları düzgün olsun, sürekli elektrik veya su kesintisi olmasin, nispeten sakin olsun ama yarim saat içinde sehir hayatına da yakin olsun. Umarım anlatabilmisimdir. Ev kiralari vs önemli değil, dediğim gibi maddi açıdan rahatiz. Bu iller memleketimize de yakın. Hepsi de sürekli çocukluktan beri gördüğümüz gittigimiz, tatil yaptığımız iller ama yaşama açısından nasıldır deneyimimiz yok tabii. Orada yaşayan kisiler artıları eksileri ile yardımcı olabilirler mi? Teşekkürler.
0
sirisum
(26.06.26)
İzmir artık yaşanırlıktan çıktı. Trafiği ayrı sıkıntı, insan göçü ayrı sıkıntı. Karşıyaka Bostanlı tarafı size ideal ama trafik gene sorun. Dalaman sıkıcı size gelmez. Marmaris yazın hareketli ancak yazın ölü oluyor. İzmir haricinde sosyal bir ortam zor. Ege de İzmirden sonra yaşanacak tek şehir Denizli ancak Denizlili değilseniz zorlanırsınız. 12 ay yaşamay en ideal yazlık bölge Kuşadası. Yazın aşırı kalabalık oluyor.
-2
mikahakkinen
(26.06.26)
Trafiği çok dert etmezseniz İzmir'de saydığınız yerler güzel. Bornova büyükpark tarafları daha nezihtir. Ek olarak listeye Alsancak fransız kültür civarını ekleyebilirsiniz.
0
HellKeePer
(26.06.26)
"Belediyesi iyi olsun"la İzmir'i kaybediyorsunuz. Pandemi sırasında İstanbul'dan İzmir'e taşınan çocuksuz çift olarak söylüyorum bunu.

Dört yıl İzmir'de yaşadık, ikimiz de evden çalıştığımız için keyfimiz çoğunlukla yerindeydi çünkü hem benim aradığım şeylere (raylı sistem, tiyatro ya da senfoni orkestrası gibi sanat sepet kültür etkinlikleri) hem de eşimin aradığı şeylere (kolay ulaşılabilir güzel doğa, gezip görecek yerler) İzmir'de çok kolay ulaşılabiliyor. Şehrin göbeğinde olmanıza gerek yoksa İzmir'de Güzelbahçe hoşunuza gidebilir.
0
kobuzchu kiz
(26.06.26)
Marmaris ve izmir karsilatirildiginda izmir bir tik daha onde sanirim o zaman? Tabi sağlık hizmetlerini de unutmusum, o da önemli.
0
🌸sirisum
(26.06.26)
izmir'i hiç düşünmezdim. istanbul kadar pahalı ve istanbul gibi berbat trafiği olan bir şehir haline geldi. izmir belediyesini konuşmaya gerek yok. 100k maaş alan çöpçüleri maaş zammı isteyerek yılda 3 ay çöp toplamama eylemleri falan yapıyor. elektrik ve su kesintisi çok fazla.
+1
runaway
(20 saat)
Üçü de değil.
Ama Marmaris ve Dalaman hiç değil. O yüzden kötünün iyisi İzmir Karşıyaka kalıyor.
0
etna
(11 saat)
Bu üçünden İzmir derim. Bornova ve Karşıyaka'da yaşanabilir yerler. Yalnız trafiği çok şehircilikte öyle ahım şahım değil. izmir'e taşınmayı düşünüyorsanız deprem riski nedeniyle yeni binalara bakın ayrıca trafik problemi artık arşa ulaştığı içinde kesinlikle otoparkı olan bir bina-site öneririm.
0
murtiii
(8 saat)
İzmir çocukluğumdaki gibi b*k kokuyor. belediye ile kaybettiniz. su kesintisi konusunda belki düzelmiştir ama yakın senelerde 8 gün gibi afaki bir süre kesintiler oldu. arabanız yoksa trafik de pek sorun olmaz. karşıyaka bornova'dan nezihtir ama bornova'nın bir kısmını karşıyaka'ya kattılar. o fark kayboldu sınır mahallelerde.
0
janderzel zartanyan
(3 saat)
aradığın yer tam olarak manisa/güzelyurt semti.
bornova yirmi dakika. belediye iyi çalışır yollar geniş avrupai bir semt. bi göz at
0
deranzo1
(2 saat)
(1)

Kaliteli ürün/hizmet sunup da marka kimliği zayıf olan işletmeler

northern eagle
Sundukları kalite iyi olup da geri kalan konularda (sosyal medya, website, ambalaj tasarımı, marka dili vs.) geri kaldıkları için finansal, tanınırlık olarak potansiyeline ulaşamayan işletmeleri dışardan bir göz olarak analiz edip bu konuda yapabileceklerine dair araştırma yapmak ve güncel öneriler
Sundukları kalite iyi olup da geri kalan konularda (sosyal medya, website, ambalaj tasarımı, marka dili vs.) geri kaldıkları için finansal, tanınırlık olarak potansiyeline ulaşamayan işletmeleri dışardan bir göz olarak analiz edip bu konuda yapabileceklerine dair araştırma yapmak ve güncel öneriler hazırlamak istiyorum iş pratiği olması amaçlı. Bu tarz işletmeler var mı bildiğiniz?
0
northern eagle
(26.06.26)
edremit tıflıpaşa helvacısı.

iddia ediyorum, ülkedeki en iyi tahin helvasını yapıyorlar. 1775'ten beri varlar. kilosu 450 lira ama olsun.
+2
antihero
(26.06.26)
(15)

Galiba kandirildim bi saglik konusunda

Kittie
Merhaba arkadaslar,Cok safca davrandigim bir konu oldu. Bu konuyu konusucam yetkiliyle. Once size de danismak istedim.Daha once yazmistim bu konuyu ve beni uyaranlar da olmustu. Ama ben inandim ve bi yola girdim :)Simdi. Konu dis sikma. Oyle bir haldeyim ki saglam bi disimde kirilma oldu. Cenem cok
Merhaba arkadaslar,
Cok safca davrandigim bir konu oldu. Bu konuyu konusucam yetkiliyle. Once size de danismak istedim.

Daha once yazmistim bu konuyu ve beni uyaranlar da olmustu. Ama ben inandim ve bi yola girdim :)

Simdi. Konu dis sikma. Oyle bir haldeyim ki saglam bi disimde kirilma oldu. Cenem cok agriyor sabahlari. Ve cene kaslarimin gelismesi gozle gorulur durumda (checkup doktorum basit bir muayene sirasinda fark ettirdi bunu bana).
Acil cozum ariyordum. Ve yillardir gittigim klinik bana birini onerdi. Kadrolu calisan degil kendisi, disaridan haftanin bir gunu oraya gelen biri.
Gorustuk. Turkiyede bu konuda 4 uzmandan biriymis. Oyle dedi kendisi. Dogrudur buna bi sey demiyorum. Yalniz bu tedavi icin 45 bin denildi. Ben de neden bu kadar pahali diyince iste cok ileri boyuttasin, bir uzmanla calisman lazim, bu kasla ozel ben ilgilenirim vs diye ben bi sekilde tamam dedim. Ordaki dis doktorum da kesinlikle deger bu paraya diyince guvendim. Eski hasta oldugumdan 35kda anlastik.
3 ay oldu tedavideyim (!). Baya 1000liralik 2bin liralik bir plagim var, hicbir ozelligi yok. Alt dislerime takiyorum. Her ay muayeneye gidiyorum ve 2 dakika tamam guzel diyor doktor. 3 adet yuz yogasi tarzi 5 dakkalik hareket verdi onlari yap dedi, yapiyorum. Ama bu kadar. Dislerimi her zmaankinden daha fazla sikiyorum, hissediyorum. Ve bu neden 35k?
Ha bi sey olacak ha bi sey olacak derken benim tedavi bu sekilde ilerliyor. 4. Aya giriyoruz. Yani ne biliim kasimin atiyorum bi filmi cekilir vs yani ise yaramamaktan BAHSETMIYORUM, paranin karsiligi yapilan ne burda?? Gidip 5 bine de bu tedaviyi alabilirdim, bunu soyledigimde en basinda, yoook size kapsamli bi sey lazim denildi, bi sey sandim ben de. Ama yok!

Bu hafta gidip klinik sahibiyle bunlari konusucam. Haksiz miyim sizce? Ben neye para odedim kalem kalem duymak, gormek istiyorum dicem. Hani son 3 ayda gelisme olacaksa plani goreyim dicem?
Yani sanirim bu kadin, 6 ay boyunca bir muayene bedeli belirledi her ay icin sanirim muayene parasi oduyorum cunku.
Yani saglik bakanligina sikayet de bile bulunabilirim gibi geliyo - abartiyo olabilirim bu kismi ama kandirilmis hissediyorum.

Ne diyorsunuz? Nasi konusayim?
Tesekkurler herkese simdiden
0
Kittie
(26.06.26)
kandırılmış gibisin de doktor değilim net bir şey diyemem. diş sıkma için en temiz çözüm botoks diye biliyorum. kim yaptırdıysa memnun kaldı.
ben olsam bir hizmet almıyorum. paramı geri verin deyip botoks yaptırırım o parayla (kaç paradır bilmiyorum bu arada ama o kadar da değildir)
0
kisa
(26.06.26)
Kisa: aynen onu da konusmamin sonuna eklemeyi dusunuyorum. Cunku kem kum edilcek, hani bi tepe sey anlatir biri ama somut bi sey ortaya koymaz ya o tarz bi seyle karsilasicam muhtemelen. Tesekkurler. Bunu da aklimda tutucam.
0
🌸Kittie
(26.06.26)
EKLEME: kas gelisimim icin peki bi incelme ne zaman gorururm dedim (ki bunun olacagini soylemisti) "ona bi sey diyemem, olmazsa en son bir de botoks yapariz" dedi en son gittigimde.
Ben hakkimi savunamayan biriyim maalesef, sessiz kaldim, korkuyorum karsimdaki cildirir diye, geriliyorum. Burdan bile belli kandiriliyorum. Bunu da soylicem. Her seyde yazili vaat almak lazim herkese soylerim, ben yapmadim bunu baslarken
0
🌸Kittie
(26.06.26)
çıldırmaz, çıldırırsa da çıldırsın. alacağın cevaptan memnun olmazsan hakkımı sağlık bakanlığına şikayet ve tüketici hakem heyetine başvurarak arayacağım dersin, demelisin.
0
kisa
(26.06.26)
psikiyatriye gitsen daha iyi olurmuş,
geçmiş olsun.

edit. Endokrinoloji de olabilir,
ama psikiyatroden kas gevsetici iyi gelir.
0
designer
(26.06.26)
bi yerde bişeyi yanlış mı anladım bilmiyorum ama aslında plak dişlerinizi sıkmamanızı sağlamıyor, sıktğınız zaman dişlerinizin zarar görmemesini sağlıyor.
0
a7x
(26.06.26)
a7x: evet. Bu tedavide biz bisey yapmiyoruz iste. Sabah kalkinca basini saga cevir bes kere, sola cevir bes kere, aksam cenene sicak bez koy 10dakka. Cenene arada aklina geldikce masaj yap. Yapilanlar bunlar tam olarak. Ve neden 45 bin? Bunu sorucam.
Aynen maksss 5 bine plagi alip dislerimi korumaya alabilirdim

Zaten baslarken botoks gecici cozum, bu kalici demislerdi. Keske botoks yaptirsaydim
0
🌸Kittie
(26.06.26)
muhtemelen eklem splinti yapıldı.
splint tedavisi özel bir tedavidir, her hekim yapmaz, genelde sadece uzmanlar yapar. 6 ay civarı kullanılır, kontrollerde aşındırmalar yapar hekim kapanışı kontrol ettikten sonra. hiç etki görmediniz mi?
+1
fingers of fury
(26.06.26)
Fingers of fury: yukarida yazdim simdiye kadar yapilanlari. Plaga bir mudahalesi olmadi doktorun yani. Bana da ozel dendi ama bi ozellik goremiyorum yapilandan iste. Yani param nereye odendi dedigimizde ortada bi sey yok. En ufak bi sey olsa yazardim zaten saglikli cevaplar gelsin diye
0
🌸Kittie
(26.06.26)
geçen sene diş hekimime sorduğumda bruksizm plağı için 4bin civarı tutar demişti.
hatta devlet diş hastanelerinde ücretsiz veya malzeme fiyatına yapıldığını duymuştum.

gittiğiniz uzman umarım ağız, diş ve çene cerrahisi uzmanıdır. eğer botoks uygulamak gerekirse yine bu işlemi çene cerrahı yapmalı.
benimde dişlerin hep sorunlu bu süreçte tecrübe ettiğim tek şey doğru diş hekimini bulmak ve multidisipliner çalışan bir diş kliniği veya ağız ve diş sağlığı merkezinde tedavi olmak.
0
my fault
(26.06.26)
plağın fotoğrafını koyma şansınız var mı?
0
fingers of fury
(26.06.26)
doktor cildirmaz merak etmeyin cikdirtir sadece, arsiz bi dolandiriciya benziyor bu. madem bu kadar kritik yerdesiniz bu durumda botoks yapmamasi asiri korkunc. yoga isine girdigi icin yapmak istemedi muhtemelen ama cozume ulasmamis adam oyaliyo(kadin mi bilmiyom)
+1
ala09
(26.06.26)
bu arada eklem hastalıklarında normalde tedavi sıralaması öncelikle splint şeklindedir. genelde splintten verim alınmazsa botoks yapılır. O yüzden tedavi tercihi açısından direkt hatalı bir durum olmayabilir
0
fingers of fury
(26.06.26)
Ben de dis sikiyorum ama dis doktorumdan en fazla plak ve botoks tedavisi alirim o da dislerimi korumak icin geri kalani da psikiyatrinin konusu bana kalirsa.

Yani alanin turkiye'deki 4 uzmandan biri olmasi zaten basli basina sorunlu bir cumle degil mi? Neyin uzmani oldugunu, egitiminin ne oldugunu sormadiniz mi, tip egitimin almamis birinden boyle bir hizmet almaniz, bu hizmetin klinik icerisinde verilmeye kalkmasi hepsi toplam olarak cok makul olmayan seyler zaten.

Alternatif tibba inaniyorsaniz, doktorunuz bu konuda yonlendirme yapabilir ancak bu konuda sorumluluk kabul etmedigini basta belirtirdi. Ortada etik olmayan bir durum oldugu cok acik, sizin de daha dikkatli olmaniz gerekiyor.
0
bosver nicki
(7 saat)
Bosver nicki: cene eklem uzmani kendisi. Biyografisi falan da internette var. O yuzden guvendim ama haklisiniz bu sekilde iste yaniltildim. Sorgulamaliydim. Uzmandir yani ama ne yapiyosun bu kadar para karsiligi. Bunu sorgulamadim. Ne biliim acikcasi simdiye kadar o klinikte baska seyler de yaptirdim dis klinigi disimle ilgili. Hep paranin karsiligini da aldim. Veya sunu da yapalim istersen, cok lazim degil ama yaparsak iyi olur, fiyat da su sana birakiyorum dedi mesela hep dis hekimim. Yani guvenilir bir yerdi benim icin. Belki de klinik de bihaberdir yapilanlardan. Konusucam. Ortada bi sacmalik var cunku
0
🌸Kittie
(7 saat)
(1)

Aktif imgeleme - active imagination

sorucu
Jung'un bahsettiği active imagination tam olarak nedir oturtamadım. Yani her zaman kurduğumuz hayaller var. Denetimimizde olan. Onun gibi değil bu. Nasıl bir şey peki? Farkı ne? Deneyimlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.
Jung'un bahsettiği active imagination tam olarak nedir oturtamadım. Yani her zaman kurduğumuz hayaller var. Denetimimizde olan. Onun gibi değil bu. Nasıl bir şey peki? Farkı ne? Deneyimlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.
0
sorucu
(26.06.26)
Hani içinizde bir sıkıntı hissedersiniz, şöyle uzanıp gözlerinizi kapattığınızda o sıkıntıdan uzaklaşmak için sahilde güneşlenmek, ormanda gezinti vb. gibi düşüncelere dalarsınız. Hah, işte bu normal hayal kurma. Ama "ben manyağım ve beni sıkıntıya sokan şu hissin temeline ineceğim" diye kendinizi şartladıktan sonra yine şöyle uzanıp gözlerinizi kapattığınızda aklınızdan geçenler hep kötü olaylar, en yakınınızın ölmesi, felaketler vb. gibi şeyler olur. İçlerinden birini seçip o şeyi gerçekten yaşamışsınız gibi hisseder ve sonrasında "haa, demek ben buna sıkıntılanmışım" diye kalkar, rahatlarsınız. Hah, işte az önce "aktif imgeleme" yaptınız demektir.

%100 emin değilim bu arada, Jung yukarıdaki paragrafı okusa "keşke sen hiç yazdıklarımı okumasaydın" diyerek onu tamamen yanlış anladığımı da söyleyebilir. Ben onun ne anlattığını değil, kendim ondan ne anladığımı bilirim. :)
0
zaman ilac degil insanlar unutkan
(26.06.26)
(6)

Hediye fotoğraf makinesi alacağım, bu işlerden anlayanlardan

neden beni sevmedin
yardım rica etmeye geldim.fotoğrafı çekince o an basıp makineden fotoğrafı çıkaran cihazlardan alacağım.hediye edilecek kişi kadın. bu aletler hakkında bilgim yok denecek kadar az. internetten değil, fiziki mağazadan almak istiyorum. mesela şu ürünler nasıl? epey yaygın sanırım. kitapçılarda falan d
yardım rica etmeye geldim.
fotoğrafı çekince o an basıp makineden fotoğrafı çıkaran cihazlardan alacağım.
hediye edilecek kişi kadın. bu aletler hakkında bilgim yok denecek kadar az.
internetten değil, fiziki mağazadan almak istiyorum.

mesela şu ürünler nasıl? epey yaygın sanırım. kitapçılarda falan da görüyorum. fujifilm markası ürünü galiba?
www.instax.com.tr

çok uyduruk birşey de almak istemiyorum. 20 bin TL ye kadar bütçe ayırabilirim.
ne önerirsiniz? her türlü öneriye bilgiye ihtiyacım var.
0
neden beni sevmedin
(26.06.26)
instax mini 12 sanırım son çıkan. bende 9 u var. tatlı bir şey. bana da hediye gelmişti. dr da falan 7-8 bine setlerini satıyolar diye hatırlıyorum bu aynı seti. alınır. sağlam cihaz yani senelerdir benimkine bir şey olmadı.

sadece yorumum şu olacak ek olarak: filmleri çok pahalı :')
0
chanandler bong
(26.06.26)
Canon zoe mini s.. hem sipsak cikariyo hem telefondaki fotpgrafi basiyo. Sipsak kalitesi cokii diil, yazdirma kalitesi iyi

Instax 5 evo.. yine hem sipsak hem foto yazdrma. Sipsak kalitesi daha iyi canondan. Yazdrma kalitrsi de guzel
0
üğpoıuy
(26.06.26)
en iyisi Instax Mini Evo bence.

yanına 2-3 tanede film ekleyin.
0
galahad reloaded
(26.06.26)
Gerçekten istediği bir şey değilse bence almayın. İşletme maliyeti yüksek, bir süre sonra çekmecede tozlanmaya mahkum gibi bir şey.
+2
orient blue
(26.06.26)
Kendisinin karakterine göre model bakmak daha uygun, ben mesela bu makinelerden çok istiyordum ama şu renkli olan modelleri hiç beğenmiyordum tesadüfen instax mini 90 neo classic hediye geldi dünyanın en mutlu insanı oldum, bu renkli ya da büyük olanlardan biri gelse hiç hoşuma gitmezdi.

Bu yüzden model bakarken son çıkandan ziyade karşı tarafın karakterini düşünmek lazım.
Bir de yanında en azından 20'li kağıtla birlikte hediye edilmeli bu tür bir makine.
0
mutekebbir
(26.06.26)
www.beymen.com

iki yıldır kullanıyoruz. çekilen fotoğrafı basmadan önce görüntülemek en büyük nimet bence
+1
kablelvuku
(26.06.26)

Alınık Şebnem Ferah konser bileti

smellofsoul
27.06.26 tarihindeki konsere bilet arıyorum.
27.06.26 tarihindeki konsere bilet arıyorum.
0
smellofsoul
(26.06.26)
(6)

İstanbul'da Cuma trafiğinin azalması - komplo teorileri

gabe h coud
Son 1-2 aydır olan bir şey, Anadolu yakasından Avrupa yakasına sabah trafiği yok. Bugün pazar sabahı gibi bomboştu yol. Sebebi ne olabilir? Okul değildir, bu iş trafiği, diğer günler kıpkırmızı olan yol Cuma günleri bomboş. Herkes hibrit mi çalışıyor? Cuma günleri evde misiniz, herkes zengin cumadan
Son 1-2 aydır olan bir şey, Anadolu yakasından Avrupa yakasına sabah trafiği yok. Bugün pazar sabahı gibi bomboştu yol. Sebebi ne olabilir? Okul değildir, bu iş trafiği, diğer günler kıpkırmızı olan yol Cuma günleri bomboş. Herkes hibrit mi çalışıyor? Cuma günleri evde misiniz, herkes zengin cumadan yazlıklara mı kaçıyorsunuz? Neler oluyor?
0
gabe h coud
(26.06.26)
Abi komplo teorisi üzerinden gideceksek, bence NPC karakterlerin haftalık nöbet değişim günü cumaya denk geliyor, boşluk o nedenle olabilir.
+5
kizil karga
(26.06.26)
Bence bilmişsiniz :) Cuma iş çıkışı trafiği normalde felaket olur. İnsanların evden çalışma günlerini, yazın da hafta sonu kaçamak izinlerini cumaya denk getirmeleri çok normal.
+1
cosmicstring
(26.06.26)
son 1 senedir cuma trafik normalden daha az oluyor. gözlem doğru bence de
+2
messina123
(26.06.26)
Bugün sabah Avrupa yakasından Anadolu yakasına yine aynı şekilde kolayca geçtim. Dün, hele çarşamba inanılmaz trafik vardı.
Aynı gözlemi pazartesi için de söyleyebilirim. Pazartesi cuma hariç katlanılmaz bir trafik oluyor.
0
umutt
(26.06.26)
Pazartesi'den Perşembe'ye kadar trafik yoğunluğu artıyor, Perşembe tepe noktasına ulaşıyor. Cuma günleri daha rahat oluyor.
Hibrit çalışma düzeni olanlar, Home-office günlerini ağırlıklı Cuma yapıyorlar diye düşünüyorum.
0
burfak
(26.06.26)
aynısını bugün sabah işe giderken normalde adım adım ilerleyen trafikte yolun bir uçtan bir uca bomboş olduğunu gördüğümde aklımdan geçirdim.
+1
naksidil
(20 saat)
(10)

30 yasinda olup kendini bulamamak

Purple life
bir arkadasim (ekolü :)) 30 yasina geldi ve senelerdir calismasina ragmen hep junior olarak calisiyor. sebebi ne istedigini bilememesi. sürekli is degistiriyor. bölüm degistiriyor.garip garip ruhsal seylere ilgisi var. japonca ögrenip japonya'da budist olup tapinakta calismak istiyor. is yerinde bil
bir arkadasim (ekolü :)) 30 yasina geldi ve senelerdir calismasina ragmen hep junior olarak calisiyor. sebebi ne istedigini bilememesi. sürekli is degistiriyor. bölüm degistiriyor.

garip garip ruhsal seylere ilgisi var. japonca ögrenip japonya'da budist olup tapinakta calismak istiyor. is yerinde bile müdürün sunu yap denmesinden hoslanmiyor. budistlerin uyku saati bile is taniminin icinde...

yani söyledigi sözler yaptigi isler bana göre uyusmuyor. sürekli yeni seyler mutfak malzemeleri alip farkli yemekler yapiyor. sacma sapan posterlere para harciyor ama disarida kahve icmenin bile gereksiz oldugunu düsünüyor.

2-3 tane terapistten terapi aliyor. ona göre hicbiri onu anlamiyormus...


arkadasim neden böyle sizce? cocuklugunda ya da gencliginde nasil yetismis insanlar böyle olur?
yani yukarida yazdiklarimi tekrar okudum ve ben 15 yasindayken bile bu kadar sacmalamiyorum. istedikleri ve yaptigi seyler asiri ergence geliyor.
-2
Purple life
(26.06.26)
Kendisi dert etmiyorsa ve ortada ciddi bir sorun yoksa problem değil. Onun dünyası da öyle işte.
+8
tadartatmaztadantatar
(26.06.26)
30'dan önce kendini bulan mı var ğlkede ve bu eğitim sisteminde :)
0
gadlemler
(26.06.26)
post sahibine alenen bir şey yazmak isterdim ama zihinsel becerilerinin aksi yönde aktığını düşünüyorum.

arkadaşınızın zihinsel aktivitesi sizden çok daha fazla görünüyor, sizi arkadaş edinmiş olması bile ilginç. muhtemelen kendisi bir polymath adayı. adhd olma ihtimali de oldukça yüksek. bir şeyleri kavramaya başladığı zaman sıkılıyor ve yeni deneyimler elde etmek istiyor.

bunun çözümü sizi ilgilendirmiyor olsa da, bana kalırsa en çok ihtiyaç duyduğu şey sınırsız zamana sahip olmak veya gerçekten yapmaktan keyif alacağı, sonsuz öğrenme gerektiren bir iş yapmak ama bunu mecburiyetler nedeniyle yapmamak. sınırsız zamana sahip olmanın anlamı şu: kendini gerçekleştirmek için çalışmak zorunda olmamak. çok büyük rakamlardan bahsetmiyoruz, sadece ekonomik baskı altında hissetmemek.
+3
birdirbir
(26.06.26)
"sürü"nün yaptığı şeyleri birebir tekrarlamayan, orijinal bir kişilik olduğu için arkadaşınızı tebrik ederim. İnsanların kimseye zarar vermeden, hayatlarını kendi istedikleri gibi yaşamaları, sorun olarak algılanmamalı.
+6
mikro patlama
(26.06.26)
@bir beni neyin ilgilendirdigine sen mi karar veriyorsun :)

Ben bir insanin gelisiminde ne gibi faktörler buna yol acar diye düsünüyorum.
Arkadasim mesela en ufak kardes ve torun. Böyle bir sey insanlari daha simarik yapabilir mesela? Ya Üstün zekali olmak? Ya da ya da…

Bunu dedikodu yapmak olarak algilamak ya da sahici bir merak diye düsünmek seninle alakali.
0
🌸Purple life
(26.06.26)
ben arkadaşı tebrik ettim. gereksiz para harcamıyorsa ve kendini harap etmiyorsa sorun yok bence. otoriteye itaat etmeyen köle ruhlu olmayan özgür bir ruh ne güzel.
0
Hallegadola
(26.06.26)
@halle, Arkadasim bana göre gereksiz ve sacma seylere para harciyor. Iyi kazanmasina ragmen de her ay sonunda sifiri görmeyi basariyor :)
Herkes övgüyle bahsetmis ama antidepresan aldigi halde sürekli negatif konusan ve şikayet eden biri.

Chatgpt nin fikri cocuklugunda cok elestiri ve yüksek beklentiyle yetistirilmis olmasi olabilir diyor. Bu benim arkadasima cok uyuyor.
0
🌸Purple life
(26.06.26)
Anime/manga vs takılıyor mu bu arkadaş acaba? Birine benzettim de sanki
0
denizciman
(26.06.26)
her seyi denemeye zorlanan, her tecrubeyi edinmesi gerektigini dusunen, her seye expose oldugu icin ne istedigini tam olarak bilmeyen gunumuz insan modeli. it is what it is. sorun yok. bircok insan boyle.
0
baldur2
(26.06.26)
Terapisti bilmem de ben bu durum için dikkat dağınıklığı ile ilgili ciddi dozda ilaç başladım. Hepsi uçtu gitti. Yapıştırıyorum valla.

Sorunum dikkatimi çekecek başka şeyler çıktıkça, elimin altındakini bırakmakmış. Dolayısıyla rastgele savruldum. Dikkat dağılmayınca her şey bir çizgide ilerliyor.
0
xephyr
(26.06.26)
(1)

Duyuru Gamerlari, Ucuza oyun bulma sitesi yaptim gorus pls

aguen
Selam duyuru.Indirimler icin cok site var, ama TR'deki bolgesel fiyatlari gosteren hic yok. Kendim icin bi app yapmistim, guzel olunca site yapmaya karar verdim. https://oyunbul.ioOneri/yorum/sikayetlerinizi bekliyorum.Su an ITAD, gg.deals vs. farkli farkli API'lar kullaniyor ama kendi scraperlarimi
Selam duyuru.

Indirimler icin cok site var, ama TR'deki bolgesel fiyatlari gosteren hic yok. Kendim icin bi app yapmistim, guzel olunca site yapmaya karar verdim.

oyunbul.io


Oneri/yorum/sikayetlerinizi bekliyorum.

Su an ITAD, gg.deals vs. farkli farkli API'lar kullaniyor ama kendi scraperlarimi yaziyorum 1-2 aya mukemmel olacak.
+3
aguen
(26.06.26)
işletim sistemi filtresi olabilir. mesela microsoft store en ucuz diyor ama ms oyunları linux'ta oynanamıyor malum. gg deals fiyatları tl'ye çevrilebilir. % işareti sayının soluna alınabilir.
+4
herzan
(26.06.26)
(3)

Beğendiğiniz, akıcı bulduğunuz eğitim içerikleri

sekizdokuzon
YouTube videosu ya da reels olabilir. İlk saniyeden alıyor, sonuna kadar bırakmıyor dediğiniz, her ruh halinde yakalayan video örnekleri paylaşır mısınız? Reels işini çözersem online eğitim işinde büyük bir eşik atlayacağım. Başka insanların yaptıklarına daha sık bakmam, neyin çalıştığını anlamam
YouTube videosu ya da reels olabilir. İlk saniyeden alıyor, sonuna kadar bırakmıyor dediğiniz, her ruh halinde yakalayan video örnekleri paylaşır mısınız? Reels işini çözersem online eğitim işinde büyük bir eşik atlayacağım. Başka insanların yaptıklarına daha sık bakmam, neyin çalıştığını anlamam lazım.

Teşekkürler.
0
sekizdokuzon
(26.06.26)
udemy.com'u da inceleyiniz
0
gadlemler
(26.06.26)
evet,bunu her zaman tartisiyorlar,
nasil cok begeni alirim.

youtu.be
0
designer
(26.06.26)
3blue1brown youtube kanali. animasyonlari kullanarak anlatiyor ama beni asil etkileyen "inquiry-based learning" teknigini kullanmasi. bir soru ya da problemle baslayip akil yurutmelerle ilerliyor. her asamasinda dusundurup sorgulatiyor.
0
banach
(17 saat)
(9)

90 gb 700 tl telefon tarifesi mantıklı mı?

mikahakkinen
Teklif turkcell. Vodafone 100 gb 1100 tl.
Teklif turkcell. Vodafone 100 gb 1100 tl.
0
mikahakkinen
(25.06.26)
oha bedava.

başka operatörden gelirsen mi bu fiyat? 28 yıldır kullanıyorum, bana çıkan teklifler 20gb 1000 lira falan.
+2
kibritsuyu
(25.06.26)
Turkcelliyim turkcell teklif etti. 70 gb 560 tl kullanıyordum.
0
🌸mikahakkinen
(25.06.26)
bana da teklif etmeleri için ne demem lazım? mika hakkinen'e vermişsiniz bana niye vermiyorsunuz diyebiliyor muyuz? ya da ne diyoruz?

paketin adı ne?
0
kibritsuyu
(25.06.26)
Dolu eko 90 gb. 2 gün önce canlı sohbete bağlanıp 5g de telefonum çekmiyor düzeltmezseniz vodafone geçicem demiştim.
+1
🌸mikahakkinen
(26.06.26)
Gayet iyi. Geçen sene bu paketi aldım ben de gelecek ay bitiyor. 670 ödüyorum.
0
ezkaza
(26.06.26)
fena değil.
ama telekomda tarifeme ek sınırsız gb interneti 500 tlye teklif ediyorlar şu an.
0
jelly bear
(26.06.26)
Bence makul bir teklif, kendim için 30 gb 320 lira, annem için 20 gb 470 lira ödüyorum tcell'de.
0
icimdekipollyannatinerebasladi
(26.06.26)
operatör değişikliklerinde daha uyguna teklifler olabiliyor. onlara da sorabilirsiniz neler var diye.
0
dikisci nuviye teyze
(26.06.26)
vodafone tarifem 60 gb sınırsız youtube sosyal medya 955 tl
geçebileceğim tarifelerde full sınırsıza 1190 tl diyor red elite paket adı

annem turkcell 5gb için 650 tl veriyormuş(sosyal medya sınırsız değil). turkcellin teklifi baya iyi
0
eja
(26.06.26)
(7)

doldurma dambıl setleri satın alınır mı?

istististist
trendyol'da tam set halinde, halter vs de dahil, 108 kg'lik dambıl setleri satılıyor. bunlardan alıp da memnun kalan ya da kalmayan oldu mu? doldurma plastik olduğu için, her iki tarafın ağırlığı eşit değilmiş gibi oluyormuş okuduğum yorumlara göre. bu ciddi bir sorun mudur? alırsam pişman olur muyu
trendyol'da tam set halinde, halter vs de dahil, 108 kg'lik dambıl setleri satılıyor.

bunlardan alıp da memnun kalan ya da kalmayan oldu mu?

doldurma plastik olduğu için, her iki tarafın ağırlığı eşit değilmiş gibi oluyormuş okuduğum yorumlara göre.

bu ciddi bir sorun mudur?

alırsam pişman olur muyum sizce?
0
istististist
(25.06.26)
İlla ki bi noktada bağlantı noktaları ayrılıp kum akıtır.
+1
kizil karga
(25.06.26)
Evimde 15 yıldır bir 50 kiloluk barbel seti, iki tane de 20 kiloluk dummell seti var. Aktif olarak da kullanırım. Çok memnunum. Asla o plastik dolgu şeylerden istemezdim.

www.decathlon.com.tr
0
Mirket
(26.06.26)
onlari ev ahalisi atıl bir malzeme olarak benimsiyor,
ve kapı rüzgardan kapanmasin diye önüne koymaya basliyor,
plastik
kisa zamanda
özelligini yitirerek catlama yapiyor, sonrasi malum.
+1
designer
(26.06.26)
Almam. Nedenleri şunlar.

İlk dumbbell set olarak aldım. Ağırlık ekleyince hacim artıyor. 10 kg ama hacim olarak çok büyük olduğu için rahat çalışamıyorsun. Yer kaplıyor. Sök tak zaman alıcı. Spor süresinden gidiyor. Ve ağırlık barda dönebiliyor. Çalışırken dönen ağırlık çok kötü konfor olarak. Dikkat dağıtıyor. Geliştikçe ağırlık yetmiyor. Ben kargo gelince tartıda kontrol etmiştim. Kg doğruydu. Sağ sol arasında anlamlı bir fark olmaz. En temizi spor salonuna üye ol. Ben spor salonuna üye olduktan sonra attım hepsini.
-3
arbre
(26.06.26)
dambıl değil ama kettlebell almıştım bir tane, ikinci el. yukarıda yazılanlar gibi hacmi döküm olanlara göre çok daha büyük ve içindeki haşır huşur sallanıyordu, pek hoşuma gitmedi attım. artık sadece döküm alıyorum.
0
malheiros
(26.06.26)
yıllar önce 10+10kg almıştım. kaldır indir kum sesi geliyordu. hadi onu boşver, bir zaman sonra yarıldı ve kum dökülmeye başladı. öyle sert bırakma falan da yapmadığım halde.
0
tabudeviren
(20 saat)
Bende 70 kg takım var pandemi başlayınca almıştım hala sağlam duruyor.
Ama döküm ağırlık tavsiye ederim. Daha fazla kiloyla daha az yer kaplar. İnternette bir sürü ikinci elini satan var. Sıfır almaya lüzum yok. Neticede düz demir.
0
yurtsuz john
(19 saat)
(5)

Insanlar özel/kişisel herhangi bir konuyu anlatmaya başlayınca

pembediken
Ayıp olmasın diye dinliyoruz mesela. Ama kendisinin ya da başkalarının özelini anlatabiliyorlar. Bu sohbete çok da dahil olmak istemiyorsanız naparsiniz? Tabi arkadaşlarımızı dinleriz ama işin diğer boyutu yani dinlemek istememe sebebi anlatan kişi bu söylediklerini başka kişilere anlatırım diye düş
Ayıp olmasın diye dinliyoruz mesela. Ama kendisinin ya da başkalarının özelini anlatabiliyorlar. Bu sohbete çok da dahil olmak istemiyorsanız naparsiniz?

Tabi arkadaşlarımızı dinleriz ama işin diğer boyutu yani dinlemek istememe sebebi anlatan kişi bu söylediklerini başka kişilere anlatırım diye düşünebilir.
0
pembediken
(25.06.26)
sınırlarını,
tasvip etmedigin durumları belirteceksin,
hayır diyebilmek güzel birsey.
arkadasin akilli ise sana daha çok saygı duyar,
cahil ise birak gitsin zaten.
+2
designer
(26.06.26)
böyle bir kız vardı bir iş yerinde, sürekli kocasıyla olan boşanma süreçlerini bağırarak anlatıyordu artık sonunda özel durumlarını iş yerinde anlatmaması gerektiğini, diğer insanların kendisi yokken hakkında konuştuğunu belirttim bir daha konuşmamıştı.
0
xu
(26.06.26)
benim, kendisiyle ilgili kritik önemdeki bilgileri bana "sırf sana anlatıyorum bak" diye lafa girerek anlatan bir arkadaşım vardı (bilgiler gerçekten kritikti; şu an devletin en önemli kurumlarından birinin tr genel müdürü; bu konuma gelirkenki aşamalardaki detayları paylaşıyordu). ancak biliyordum ki, anlattığı tek kişi ben değilim ve diğerleri lafı sızdırırsa (ki bu, söz konusu işin gerçekleşmemesine sebep olabilirdi), beni suçlayabilirdi. daha "sırf sana..." diye lafa girdiği anda "aman aman anlatma; sonra duyulur, benden bilirsin, kalsın.." diyordum. bazen dinlemeyip anlatıyordu; bazen gerçekten de susuyordu. karşımdaki arkadaşımsa ve itirazıma rağmen anlatacaksa; bende dırdırını dinleyecek kredisi vardır. değilse, o kişiyle o ortamı oluşturmam(kahve içmeye çıkmam, kuytuda oturmam vd) zaten.

affınıza sığınarak belirtmek isterim ki, kaçıncı sorunuz oldu bilmiyorum ama, sizin bu konuda bu kadar kafa yormanız da çok normal değil. en olmadı ortamdan kalkın gidin, nedir yani?
0
lil siztah
(26.06.26)
@lil siztah ikinci oldu üst üste olunca dikkatinizi çekmiştir. Mesela arkadaşın evine girmiştim. Bunları anlatıyor diye kalkıp gideyim olan bir yer değil.
0
🌸pembediken
(22 saat)
anladım; hatta tam da bununla nasıl başedebileceğinizin örneğini verdim sanıyorum. kısaca, ufak sözlü uyarılarınızdan anlamıyorsa ve siz iki kez soracak kadar rahatsız oluyorsanız (ki bence sizinki oldukça erdemli bir hareket bu arada); ya o ortama hiç girmeyeceksiniz, ya da kalkıp gideceksiniz. karşı tarafın ağzını bağlayamıyacaksanız, daha n'apıcaksınız? sihirli bir şekilde mi çözülmesini sağlayacak bişey mi arıyorsunuz?

mesela misafir de evden kovulmaz değil mi? ben kovdum, hemen anlatayım:
annemin bir arkadaşı (çok uzaktan akraba bir de), annem odadan çıktıktan sonra dedikosunu yapmaya başlayan bir tipti; ama bunu, annemin onaylamadığı davranışları için "onun iyiliği için söylüyorum şekerim" tarzında yapıyordu. sık sık da oturmaya geliyordu ne yazık ki.. seneler önce bir gün, bu kadın ve bir kaç komşu var bizde; ben de evdeyim tesadüf. annem oturma odasından çıkınca, kadın yine aynı tonda annemi çekiştirmeye başladı. kadının yanına gittim, kolundan tuttum; "hadi x teyze, senin gitme vaktin gelmiş" diye çekiştirip kapıya doğru eşlik ettim :)
kadın şoka uğrayıp "n'oluyo be, senin okutan hocaların ben?*/&" diye küfür etmeye başladı :D bir daha da gelmediğini söylememe gerek yok herhalde..
uzatıyorsa, kesip atacaksınız, başka yolu yok.
0
lil siztah
(9 saat)
(3)

Miras payımı alamıyorum, satış kararı olmasına rağmen süreç kilitlendi

iwillsee
Bir miras dosyasında satış kararı verilmiş taşınmazlar var. Ben de bu mirastan yasal payımı almaya çalışıyorum ancak süreç yıllardır uzuyor ve ciddi şekilde mağdur oldum.Mahkeme tarafında satışa engel bir durum yok. Hakimler satış kararlarını verdi. Sorun satış kararından sonraki aşamada. Dosyayı ta
Bir miras dosyasında satış kararı verilmiş taşınmazlar var. Ben de bu mirastan yasal payımı almaya çalışıyorum ancak süreç yıllardır uzuyor ve ciddi şekilde mağdur oldum.

Mahkeme tarafında satışa engel bir durum yok. Hakimler satış kararlarını verdi. Sorun satış kararından sonraki aşamada. Dosyayı takip eden avukat, mirasçılardan alınacak pay üzerinden ücret alacak şekilde anlaşmış durumda. Fakat bazı mirasçıların üzerinde borç ve hacizler var. Satış şimdi yapılırsa bu mirasçıların paylarına haciz geleceği için avukatın bu kişilerden alacağı ücret de fiilen azalacak. Bu nedenle, kendi bu davadan alacağı toplam miktarın azalacağını düşündüğü için satış sürecini ilerletmiyor. Bunu bana açıkça söyledi.

Benim yeni avukat tutacak veya bütün satış masraflarını tek başıma karşılayacak maddi gücüm yok. Zaten baştaki anlaşmamız da masrafları avukatın yapması, satıştan sonra kendi payını alması şeklindeydi. Fakat şu anda satış kararı verilmiş olmasına rağmen süreç fiilen kilitlenmiş durumda. Benim bu mirastan gelecek paraya ciddi ihtiyacım var. avukat zamana bırakalım önce bi diğer mirasçıların borcu kalksın diyor.

Satışı kitleyen borçlu mirasçıların bazı bankalara ve vergi/sgk gibi devlet kurumlarına borcu olduğunu biliyorum. miras satış yapıldığı an haciz listesinde bekleyenler hemen el koyacak başta a kamu alacaklıları. onlar da bunu bildikleri için süreci kitliyorlar. Peki Banka v diğer kamu alacaklıları bu miras payından ve mahekme kararlarından haberdar olursa, alacağının tahsili için satışı zorla başlatabilirler mi tekrar ediyorum zaten ilgili mahkemelerin satış kararı kesinleşmiş?

Böyle bir bildirimi nereye yapmak gerekir? Hukuk birimine veya yasal takip birimine yazmak yeterli olur mu? Bu konuda tecrübesi veya bilgisi olan var mı?

Amacım kimseye zarar vermek değil. Sadece mahkeme kararları verilmiş olmasına rağmen ilerlemeyen sürecin artık hareket etmesini ve kendi yasal miras hakkıma ulaşabilmeyi istiyorum.
0
iwillsee
(25.06.26)
Avukatin seni temsil eden kisi olarak senin istegine karsi gelmesi gibi bir durum olmamasi lazim. Ciddi bir ihlal gibi gozukuyor. Sureci bilmiyorum. Usulen dogru ilerlemek icin baska bir avukata danismani oneririm. Belki yine payla anlasabilirsiniz, ya da danismanlik ucreti gibi ara cozumler olabilir.
+1
osssy
(25.06.26)
Mahkeme satış kararını verdi ise, dosya mahkemenin satış birimindedir. Yasal mirasçıysan ilgili satış birimine gidip dosyanın neden beklediğini öğren muhtemelen avukat eksik belge sebebi ile satışı başlatmamıştır. Belgeyi net olarak öğren. Bu belge herhangi bir mirasçıya ait ikametgah tespit belgesi bile olabilir. İlgili belgeyi sen temin edebiliyorsan mevcut avukat ile vekaletini sonlandır belgeyi satış birimine ver, satış işlemlerini avukatsız kendin başlat.

Her durumda izalei şüyu davasında tecrübeli bir avukattan danışmanlık al.
+1
krtkartal
(26.06.26)
avukatın mazereti ilginç. bu tip başarıya bağlı sözleşmelerde borçlar falan hesaplanmaz. satış sonrası hesabına girecek rakam üzerinden sözleşme yapılır. bu madde muğlak olsa bile bu şekilde yorumlanır. alacaklıların bir çok hakkı var. bu dava hiç açılmasa dahi icra müdürlüğünden borçlunun nüfus kayıt örneği istenir. kayıtta "pasif" olarak görünün bir kişi varsa bu kişiye ait malvarlığı sorgulaması yapılır. bundan sonra alacaklı taraf ölen kişi üzerinden mirasçılara intikal işlemini dahi yaptırıp, ortaklığın giderilmesi davası açabilir ve satış dahil tüm işlemleri işlemleri yapabilir.
sizin olayınızda zaten açılmış bir dava var. alacaklılar şimdiye kadar dosyaya girmiş olması lazım. hatta dosyaya girmişlerdir ve satış sonrası ilk önce onlara tahsilat yapılacağı için avukat bekletiyordur. ancak başta da dediğim gibi buna gerek yok. bu arada avukat kalan borçlar da çıktıktan sonra eline geçecek net miktar üzerinden bir anlaşma yaptıysa (ki bu çok saçma) o yüzden ağırdan alıyordur. burada yapılması gereken süreci sizin devam ettirmeniz. satış için bilirkişi raporu, ilan ve satış giderleri yatırılmadan süreç kilitlenir. ancak siz süreci ödemeyi yaparak devam ettirebilirsiniz. son olarak avukatın satış masraflarını üstlenmesi yasal değil ve ciddi disiplin suçudur.
0
ground
(26.06.26)
(5)

bizim gruptaki durumu etkileme durumumuz var mı?

kibritsuyu
arkadaşlar kafamı buna yoracak kadar enerjim yok, o yüzden yekten sorayım.bizim yarınki maç ile gruptaki herhangi bir şeyi değiştirme durumumuz var mı? tamam biz elendik, dördüncü olduğumuz kesin. alacağımız herhangi bir sonu. gruptaki diğer takımların sıralamasını falan etkileyecek mi? bizim maç şö
arkadaşlar kafamı buna yoracak kadar enerjim yok, o yüzden yekten sorayım.

bizim yarınki maç ile gruptaki herhangi bir şeyi değiştirme durumumuz var mı? tamam biz elendik, dördüncü olduğumuz kesin. alacağımız herhangi bir sonu. gruptaki diğer takımların sıralamasını falan etkileyecek mi? bizim maç şöyle biterse paraguay üçüncü çıkar, böyle biterse ikinci çıkar falan gibi bir değişiklik olur mu?

yani gördüğüm kadarıyla aynı grubun üçüncü maçları aynı saatte oynanıyor, diğerinin sonucuna göre takımlar yerini garantileyip yatmasın diye.

lakin bizim grupta sonuç çoktan belli mi, bizim maçın sonucuyla hala bir şeyler değişebilir mi kafam basmadı.
0
kibritsuyu
(25.06.26)
hayır. son maçların aynı saatte oynanması standart uygulama, fikstürde önceden öyle belirleniyor. bizim grup özelinde hiçbir şeyi etkileme şansımız yok. biz sonuncuyuz, abd birinci... yani biz elendik ama berabere kalırsak amerikanlar lider olamayıp üçüncü bitirir gibi bir senaryo söz konusu değil.
0
der meister
(25.06.26)
turkiye'nin sonuncu ve amerika'nin birinci olmasi garanti.
0
baldur2
(25.06.26)
ama diğer maçın sonucu kendilerini etkiliyor di mi? yenen ikinci olacak, beraberlik durumunda (ikili averaj da eşit olacağı için) genel averajlarına mı bakılacak?
0
🌸kibritsuyu
(25.06.26)
evet kanka
0
baldur2
(25.06.26)
Grup içinde genel averaj, 2 takım arasında 2li averaja bakılıyor. 2 li averaja bakılmasa biz abdyi yener avusturalyada paraguayu yener biz 3.cü olabilirdik. Bizim maça abd 1. Biz 4. Olarak çıkıyoruz. Maç tamamen formalite. Beraberlik durumunda avusturalya 2. Olur. Paraguay almanya avusturalya muhtemel iranla eşleşicek. Paraguay yenerse değişir.
0
mikahakkinen
(26.06.26)
(1)

2000-2010 arasinda Radyo Mydonose, Radyo 5 vs. dinleyenlere bir sarki/sarkici sorusu!

Sour
Erkek sarkici, pop. Sarkida su sozlerin gectigini hatirliyorum: "yesterday, there was a flash of light.... my dreams..." bilen var mi? Kanye West degil tabii ki. Dedigim gibi sarki pop.
Erkek sarkici, pop. Sarkida su sozlerin gectigini hatirliyorum: "yesterday, there was a flash of light.... my dreams..." bilen var mi? Kanye West degil tabii ki. Dedigim gibi sarki pop.
0
Sour
(25.06.26)
galahad reloaded
(26.06.26)
(4)

Pankreas kanser tespiti?

ighe
https://i.hizliresim.com/bi9z7by.jpgÇok mu kötü sonuçlar bilen anlayan?
i.hizliresim.com

Çok mu kötü sonuçlar bilen anlayan?
0
ighe
(25.06.26)
Bu rapor oldukça ciddi bulgular içeriyor. Tek başına ultrason kesin tanı koydurmaz ancak raporda yazılanlar ileri inceleme gerektiren ve kanser açısından güçlü şüphe oluşturan bulgulardır.

Rapordaki önemli noktalar:

* Karaciğer:
* Boyutu normal.
* Parankim heterojen.
* Segment 4’te yaklaşık 5 cm’ye ulaşan “metastatik kitlesel görünüm” tarif edilmiş.
* Bu ifade, radyoloğun karaciğerde metastaz olabileceğini düşündüğünü gösterir. Ultrasonla kesin tanı konmaz ama önemli bir uyarıdır.
* Pankreas:
* Baş kısmında yaklaşık 6 cm çapında hipoekoik, heterojen yer kaplayıcı lezyon görülmüş.
* Bu, pankreas başında büyük bir kitle olduğu anlamına gelir.
* Lenf bezleri (LAP):
* Karın orta hatta 3,5 cm’ye kadar ulaşan, metastatik olabileceği düşünülen lenf nodları tarif edilmiş.
* Karın içinde serbest sıvı:
* Pelviste yaklaşık 5 cm serbest mayi görülmüş.
* Raporda “peritoneal tutulum?” şeklinde soru işareti konmuş. Bu da karın zarı tutulumu ihtimalini düşündürür ancak kesin değildir.
* Normal görünen organlar:
* Böbrekler
* Dalak
* Safra kesesi
* Mesane

Bu rapor neyi düşündürüyor?

Ultrason raporunu yazan radyolog;

* pankreas başında bir tümör,
* karaciğere yayılım,
* lenf bezlerine yayılım,
* karın içinde sıvı

olabileceğinden şüphelenmiş.

Ancak bunlar ultrason bulgularıdır; kesin tanı değildir.

Bundan sonra genellikle istenen tetkikler

* Kontrastlı batın BT veya MR
* Gerekirse PET-BT
* Endoskopik ultrason (EUS)
* Biyopsi (kesin tanı için)
* Kan testleri (CA 19-9, CEA vb.)

Aciliyet

Bu rapor ihmal edilmemesi gereken bir rapordur. Eğer bu rapor yeni çekildiyse, kişinin birkaç gün içinde genel cerrahi, gastroenteroloji veya medikal onkoloji tarafından değerlendirilmesi gerekir.

Chatcipiti
-16
artıküyeolmakistiyorum
(25.06.26)
Geçmiş olsun.

Ultrason kanser görüntülemede ilk tercih edilen yöntemlerden biri olmasa da kabataslak bir şeyleri gösterir, şu an bir evre 1'i aşmış bir durum görülüyor.

En kısa sürede onkolojiye gidin. Doktor muhtemelen pet ve endoskopi isteyecek (kolonoskopi + gastroskopi). Ardından biyopsi isteyecek.

Sizin yapmanız gereken bu süreci mümkün olduğunca kısa sürede halletmek. Moral çok önemli. Hasta ile hep olumlu konuşun. Benzer süreçlerden biz de geçtik, 1.5 sene önce babamın 4. Evre akciğer kanseri olduğunu öğrendik. Şu an babam hayatta ve gayet sağlıklı.

Çok güçlü ve etkili akıllı ilaçlar var. Biyopsi den alınan örnekle genetik test çok önemli -akıllı ilaç uyumu ölçülüyor-

Tekrar geçmiş olsun. Onkoloji ile vakit kaybetmeden görüşün.
+5
makbur
(26.06.26)
Geçmiş olsun.
Benim de ablam böbrek kanseri.
Ultrason ile anladılar. Başımızdan aşağıya kaynar sular döküldü.
Hastanın yanında moralli olmaya özen gösterin. Bir zaman sonra içselleştiriyor ve şokunuzu atlatıyorsunuz.
Şifa diliyorum
+2
gadlemler
(26.06.26)
çok geçmiş olsun
maalesef pertionel tutulum var batında mide zarına tutunmuş. bu hastalığın ilerlemiş olduğunu gösteriyor ancak son zamanlarda yeni bir tedavi yöntemi var bu zar tutulumları için. Sıcak kemoterapi HIPEC. Başarı oranı da oldukça yüksek. Bu nedenle moralinizi bozmayın onkologu gördükten sonra güzel bir tedavi yöntemi ile iyileşeceksiniz
+2
croswell
(26.06.26)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.