Kaynakları zekice kullanmak bunun tek açıklaması. Farklı gördüğün modeller birbirleri ile birleştirilen hali hazırdaki modeller olabilir. Mesela her büyü için farklı sprite kullanmak yerine aynı sprite'ın farklı tonları, ya da cektörel işlenmiş halleri kullanılabilir.
Bir de witcher'ın her ek paketi içinde fazla geniş bir çeşitliliğinin olmaması da buna etken olur. Mesela oyunun ilk halindeki haritada biomelar terrainler o kadar farklı değil. (diğer oyunlara göre)
Kısacası, kaynağı zekice kullanma.
Bir örneği wowdan verebilirim, moonkin specc'inin bir büyüsü, oyunda hali hazırda bulunan sunwell modelinin (ki adından anlaşılacağı gibi kocaman bir kuyu) küçültülerek kullanılmış haliydi uzun bir süre. Yeni bir model yerine eski bir modeli farklı değişkenlerle kullanıp hafızadan kazanıyorlardı.
kaynaklar akıllıca kullanılsa bile yakın zamanda 100 GB üzeri bir sürü oyun olacak. fallout 4'ün yüksek çözünürlük destekleyen texture packetinin boyutunu şurdan görebilirsiniz;
store.steampowered.com
oyun harici boyutu 58 gb evet. nedeni açık sanıyorum.