filmi izleyince bir kez daha yazmak istedim: bu filmin en kötü tarafı müzikleri değil mi?

sözlükte de yazmıştı biri, "her 10 dakikada bir patlak egzozlu şahin geçiyor gibi." diye. hakikaten de öyle. orantısız, biçimsiz, anlamsız müzikleri var filmin. atmosferi baltalıyor resmen.

filmin müziklerini ilk etapta johann johannson yapıyordu ki, trailer'larda o müzikler duyuluyor. çok daha iyi gibiydi. daha sonra yönetmen denis villeneuve, bu müziklerin filme uygun olmadığını öne sürerek hans zimmer ile bir diğer besteciye bıraktı işi. sonrasında da ortaya patlak egzoz senfonisi çıktı.

siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? trailer'lardaki müzikler mi, filmin müzikleri mi?

 

bence filme uyuyor. film çıkışı ilk işim eve gelip soundtrackini indirmek oldu.

zaten kitabın/filmin sunduğu ortam, evren de "patlak egzoz" ortamı. o yüzden uyuşuyo.

idonthaveatvset

bence de filmle uyumlu olmuş ama ilk filmin çok altında kalmış. Bi rachel’s song gibi şaheser çıkmış ilk filmden hey gidi koca vangelis reis be.

catch the arrow

filmin son konuşulması gereken kısmı müzikleri olabilir. daha büyük problemleri var. müzikleri artı ya da eksi yönde bir etki yaratmadı bende. sahnelerin içinde kaybolan nötr müziklerdi. klasik hans zimmer işte.

sir gawain

muzikleri filmin avangard havasina uygun. johann johannson'un yaptigi muzige de patlak egzoz senfonisi denilebilir zorlarsan.

hot potato
1

mobil görünümden çık