Yarı tahmini olarak : Kullnılacak ses motorunu seçer, gerekliyse modifiye eder, eksiği var yeni kısımlar yazar.
Fizik/event motoruyla ilişkilendirmeyi yapar. Oyuna spesifik 3d pozisyonlama için gerekli birşeyler varsa onları yazar.
Oyuna, döneme, platformai prodüksyonun büyüklüğüne göre çok değişiklik gösterebilir. FMOD ile iki ses efekti çaldırana da, falanca araba yarışı için motor sesi üreten modülü yazana da audio programmer denilebilir.
Fizik/event motoruyla ilişkilendirmeyi yapar. Oyuna spesifik 3d pozisyonlama için gerekli birşeyler varsa onları yazar.
Oyuna, döneme, platformai prodüksyonun büyüklüğüne göre çok değişiklik gösterebilir. FMOD ile iki ses efekti çaldırana da, falanca araba yarışı için motor sesi üreten modülü yazana da audio programmer denilebilir.
- skatheist (23.03.12 01:48:55)
1