Boyalara yazık olmuş bence. Hiç olmazsa çiçek böcek çizebilirdin.
- Bir cebinde das kapital (15.11.23 00:43:09)
resmin direkt resim olarak güzel olma devri geçti sanki. Soyut da olsa hipergerçekçi de olsa, context/bağlam önemli. Yapan kişinin kim olduğu ne yaptığı önemli. Şu tabloyu ünlü biri yapsa değerli olabilirdi.
veya malzeme önemli olabilir. 2023 Türkiyesinde tamamen çöplerden bulduğum boyalarla geri dönüşümlü malzemelerle bir eser yaptım vs. gibi bir yere bağlayabilsen, sergileyebilirsin.
Ne bileyim Epson kartuşlardan aldığım boyalarla satır satır çizdim, makineleşmeye karşı kendimi yazıcı haline getirdim falan desen bir karşı duruş olur bişey demiş olursun. Uyduruyorum şu an ama modern sanatın geldiği nokta bu.
veya malzeme önemli olabilir. 2023 Türkiyesinde tamamen çöplerden bulduğum boyalarla geri dönüşümlü malzemelerle bir eser yaptım vs. gibi bir yere bağlayabilsen, sergileyebilirsin.
Ne bileyim Epson kartuşlardan aldığım boyalarla satır satır çizdim, makineleşmeye karşı kendimi yazıcı haline getirdim falan desen bir karşı duruş olur bişey demiş olursun. Uyduruyorum şu an ama modern sanatın geldiği nokta bu.
- nhk ni youkosu (15.11.23 01:03:30)
bize burada ne yapmak istediğini anlatırsan bence daha iyi bir fikir sunabiliriz.
soyut resim sanatı aslında zannedildiğinin aksine, elime fırçayı aldım çizdim, demek değil. o müzelerde bakınca anlamadığınız büyük soyut resimlerin arkasında hep bir resim tekniği ve hikayesi olur. muzu duvara bantlayan saçma modern sanattan bahsetmiyorum. mesela mondrian'ın de stijl'inin ardında goethe'ye ve ışık fiziğine kadar uzanan derin bir birikim var.
bu sebeple tablolara kişisel zevklere göre iyi ya da kötü demek pek bir anlam ifade etmiyor şayet rastgele bir şekilde ortaya çıktılarsa. tabloyu değerli ve paha biçilmez kılan bireysel zevkler olmuyor, sanatın ortaya çıkış tekniği ve hikayesi oluyor.
neden bir jackson pollock tablosu milyon euro ediyor da çok benzer bir x tablosu etmiyor derseniz işte bu sebeple.
soyut resim sanatı aslında zannedildiğinin aksine, elime fırçayı aldım çizdim, demek değil. o müzelerde bakınca anlamadığınız büyük soyut resimlerin arkasında hep bir resim tekniği ve hikayesi olur. muzu duvara bantlayan saçma modern sanattan bahsetmiyorum. mesela mondrian'ın de stijl'inin ardında goethe'ye ve ışık fiziğine kadar uzanan derin bir birikim var.
bu sebeple tablolara kişisel zevklere göre iyi ya da kötü demek pek bir anlam ifade etmiyor şayet rastgele bir şekilde ortaya çıktılarsa. tabloyu değerli ve paha biçilmez kılan bireysel zevkler olmuyor, sanatın ortaya çıkış tekniği ve hikayesi oluyor.
neden bir jackson pollock tablosu milyon euro ediyor da çok benzer bir x tablosu etmiyor derseniz işte bu sebeple.
- konusma ben konusuyorum daha bitirmedim (15.11.23 02:42:57 ~ 02:48:34)
sanatla alakam yok 1 iyi 2 kötü
- paintov (15.11.23 12:03:30)
Sağdaki fena değil ama soldakini pek beğenemedim. Kırmızı boya kendisini resmin içinde hissettirmiyor, daha çok leke gibi. Böyle şeyleri seviyorum aslında ama kabak gibi duvara asıp bakarken değil, soyut bir tema içeren müzik albümlerine kapak vs. olunca hoşuma gidiyor. bkz: edscissor.bandcamp.com Bir hikaye lazım yani.
- aloha snackbar 3 (15.11.23 22:04:59)
1